نصب یک دستگاه تلویزیون شهری در پارک بانوان؛

در سال جاری سه بوستان شهر رفسنجان به تلویزیون شهری مجهز شده اند

  • شناسه خبر: 112854
در سال جاری سه بوستان شهر رفسنجان به تلویزیون شهری مجهز شده اند

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به نصب سه تلویزیون شهری دربوستان های شهر در سال جاری، گفت: یک دستگاه تلویزیون شهری در پارک بانوان نصب و راه اندازی شده است.

خانه » اخبار ویژه » در سال جاری سه بوستان شهر رفسنجان به تلویزیون شهری مجهز شده اند

به گزارش خانه خشتی ، حسن علینژاد با اعلام این خبر افزود: در سال جاری بوستان های بهشت، شهید مطهری، پارک بانوان و مجموعه فرهنگی خدماتی علقمه به سیستم تلویزیون شهری مجهز شده اند.

وی نصب آبسردکن در بوستان های سطح شهر را از دیگر اقدامات واحد زیباسازی حوزه خدمات شهری عنوان کرد و گفت: در سه ماهه دوم سال جاری دو مجموعه وسایل بازی و ۸ عدد تاب در بوستان ها نصب و به بهره برداری رسیده است.

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به فعالیت های واحد برق در فصل تابستان، اظهار کرد: تعویض باطری چراغ های خورشیدی جاده داوران و بلوار خلیج فارس، نصب پایه و پروژکتور در گلزار شهدای عباس آباد و رفع عیب روشنایی محوطه و قبور شهدا، نصب پروژکتور در پارک قدس، جابجایی پایه چراغ های راهنمای سه راه مزار، سه راه شهید نوری و نصب فانوس های جدید، نصب و راه اندازی چراغ های راهنمای تقاطع چهارراه خیابان کارگر و بلوار صاحب الزمان(عج)، تعمیر و بازسازی چراغ های راهنمایی فرسوده، تأمین روشنایی بوستان ها و مصلای امام خامنه ای در مناسبت های مختلف از جمله اقدامات واحد برق در سه ماهه دوم سال جاری می باشد.

علینژاد از هماهنگی لازم با اداره برق جهت پیگیری خرید امتیازها و جابجایی تیرها و تابلوهای ولتاژ اولیه و ترانس ها خبر داد و گفت: پرسنل واحد برق با نظارت در پارک ها و میادین سطح شهر، هماهنگی های لازم با پیمانکاران جهت رفع عیب را انجام می دهند.

وی در ادامه با اشاره به نصب بیش از ۱۱۰ تابلو و پرتابل در سطح شهر در فصل تابستان، تصریح کرد: در سه ماهه دوم سال جاری بیش از ۶۶۰ گل میخ در خیابان های سطح شهر نصب شده است.

برچسب ها:
بانوان بوستان تبویزیون شهری شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان