در هفته بسیج ؛

همایش بزرگ مدافعین حرم با حضور بسیجیان رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 111869
همایش بزرگ مدافعین حرم با حضور بسیجیان رفسنجان برگزار می شود

فرمانده سپاه رفسنجان اعلام کرد: همایش بزرگ مدافعین حرم با حضور کلیه بسیجیان شهرستان در پنجمین روز از هفته بسیج در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار می شود .

خانه » اجتماعی » همایش بزرگ مدافعین حرم با حضور بسیجیان رفسنجان برگزار می شود

سرهنگ علی سلطانی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی ضمن اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج از امروز ۳۰ ابان ماه اغاز می شود اظهار داشت :در روز اول هفته بسیج که مصادف با اربعین حسینی می باشد روز شمار این روز با نام بسیج پژواک و ندای زینب با حضور کلیه نیروهای بسیج برگزار خواهد شد .
وی افزود :بسیج و انقلاب گری و ظلم ستیزی ،بسیج و انقلاب گری و پیشرفت ،بسیج و انقلاب گری و کارافرینی ،از برنامه های روز دوم تا چهارم هفته بسیج می باشد .
سلطانی بیان داشت :در پنجمین روز هفته بسیج با نام بسیج و انقلاب گری و اقتدار جهانی که همایش مدافعین حرم با حضور کلیه نیروهای بسیج برگزار می شود  ودر ششمین روز این هفته با نام بسیج ،انقلاب گری و مبارزه با فساد و اشراف گری می باشد .
سلطانی برگزاری جلسات با فرماندهان نیروی مقاومت و کانونهای بسیج در خصوص برگزاری برنامه های هفته بسیج ،به روز رسانی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر در خصوص اربعین و هفته بسیج ،افتتاح چند پایگاه مقاومت ،برگزاری نشست های روشنگری برای عموم مردم را از جمله اهم برنامه های این هفته عنوان کرد .
وی تصریح کرد :اعزام تیمهای پزشکی به پیاده روی کربلا ،سرکشی ازپایگاه های مقاومت و صنایع تبدیلی در سالن حضرت رسول جنب مسجد امام خمینی(ره) و بازدید برای عموم مردم ،برگزاری یادواره شهدا و ابروی محله ،در سطح شهرستان ،گلباران قبور شهدا ،در روز پنج شنبه توسط بسیجیان ،از دیگر برنامه های این هفته می باشد .
سلطانی با بیان اینکه مهمترین برنامه اصلی بسیج همایش بزرگ مدافعین حرم می باشد گفت :این همایش با حضور کلیه بسیجیان شهرستان در مصلی های نمازجمعه برگزار می شود وهفته بسیج با برگزاری میقات صالحین و سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قبل از خطبه های نماز جمعه پایان می یابد .

برچسب ها:
مدافعین حرم هفته بسیج همایش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان