مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان عنوان کرد:

رسانه در کشور ما رسالتی سنگین دارد

  • شناسه خبر: 111364
رسانه در کشور ما رسالتی سنگین دارد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: رسانه ها امروز بیش از همه به تاثیرگذاری بیشتر برمخاطبان می اندیشند، این در حالی است که رسانه در کشور ما رسالتی سنگین دارد.

خانه » اجتماعی » رسانه در کشور ما رسالتی سنگین دارد

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، احمد علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان در یادداشتی بهمناسبت شهادت محسن خزائی خبرنگار صدا و سیما در سوریه بیان داشت: رسانه ها امروز بیش از همه به تاثیرگذاری بیشتر برمخاطبان می اندیشند. این در حالی است که رسانه در کشور ما رسالتی سنگین دارد تا در جامعه ای اسلامی و عاشورایی پیام ایثار و مقاومت را به بهترین شکل ممکن بیان و به نسل های امروز و فردا منتقل کند و پیام ایثار شهدا و آرمان ها و اهداف آنها را با شعار و شعورهمراه سازد.

بسیاری از اصحاب رسانه در برهه های حساس دهه های اخیر در پیروزی انقلاب اسلامی،هشت سال دفاع مقدس  بیداری و مقاومت اسلامی و اینک  مقابله با تروریست های داعش و تکفیری  همواره در صحنه حضور داشته و در این راه تعدادی نیز خون پاکشان  ریخته شده و به خیل شهدا، جانبازان و ایثارگران پیوستند.خبرنگاران چشم بینا و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و رویدادها هستند و در سایه وجدان کاری و صداقت شغلی آنان مردم در جریان آخرین رخدادهای سیاسی ، فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی قرار می گیرند.شهادت  خبرنگار سختکوش و متعهد رسانه شهید محسن خزایی در حلب سوریه بار دیگر جانفشانی فرزندان ملت در رسانه را به یادمان آورد .

همانهایی که به حرمت بازتاب حقیقت و ضرورت ارتقاء آگاهی مردم به سخت ترین میدان ها رفته و در این راه از بذل جان نیز دریغ ندارند. شهادت مظلومانه خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب ، مسئولان ارشد رسانه ، همکاران رسانه ای و خانواده مکرم این شهید گرانقدر و ملت شریف ایران اسلامی  تسلیت گفته ، سربلندی و عزت روز افزون این سرزمین را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

برچسب ها:
رسالت رسانه محسن خزائی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان