اتمام آسفالت جاده بافق-نوق تا پایان‌ سال جاری

  • شناسه خبر: 111029
اتمام آسفالت جاده بافق-نوق تا پایان‌ سال جاری

رییس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت: کلیه کارهای این جاده انجام و پیمانکار آسفالت مشخص گردیده است؛ امیدوارم قبل از پایان سال جاری این طرح به پایان برسد.

خانه » آخرین اخبار » اتمام آسفالت جاده بافق-نوق تا پایان‌ سال جاری

به گزارش خانه خشتی به نقل از هفته نامه افق کویر، علی عباسی پور رییس اداره راه و شهرسازی رفسنجان پیرامون پیگیری های صورت گرفته برای جاده بافق – نوق (جوادیه‌فلاح) گفت: کلیه کارهای این جاده انجام و پیمانکار آسفالت مشخص گردیده است؛ امیدوارم قبل از پایان سال جاری این طرح به پایان برسد.
وی با بیان اینکه این طرح  نزدیک به ۸ سال متوقف بوده افزود: با پیگیری هایی که صورت گرفته کا جاده بافق- نوق یکبار دیگر در دستور کار قرار گرفت و معاون وزیر اعتباری برای آن اختصاص داده است.
وی در پاسخ به این پرسش که” احداث این جاده چه مزایایی دارد؟” تصریح کرد: مسیر ارتباطی از رفسنجان به بافق بسیار نزدیک تر می شود، حتی برای سفر به شهرهای سمت خلیج فارس، دیگر اینکه رابطه تنگاتنگی که مردم این مناطق(بافق و رفسنجان) در کشاورزی باهم دارند و سرمایه گذاری هایی که در دو مکان شده است؛ همچنین مصرف سوخت و ترافیک کمتر می‌شود.
رییس اداره راه و شهرسازی رفسنجان در پاسخ به این پرسش که”طول مسیر چقدراست و چند کیلومتر از آن آسفالت گردیده؟” اظهار داشت:
طول مسیر ۷۰کیلومتر است ۳۵ کیلومتر محدوده مربوط به طرح بافق – سیریز آسفالت گردیده است و نصف دیگر آن باقیمانده است.

برچسب ها:
آسفالت اتمام جاده بافق-نوق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان