نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

معاون پارلمانی در مجلس دنبال حق و حقوق دستگاه قضا باشد

  • شناسه خبر: 110929
معاون پارلمانی در مجلس دنبال حق و حقوق دستگاه قضا باشد

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است تا در مجلس معاون پارلمانی در مجلس دنبال حق و حقوق دستگاه قضا باشد ، مردم تنها از دستگاه قضا صدور حکم را می بینند در حالیکه قضات با حقوق اندک به هزاران پرونده رسیدگی می کنند.

خانه » اجتماعی » معاون پارلمانی در مجلس دنبال حق و حقوق دستگاه قضا باشد

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی در گردهمایی فصلی مدیران عامل انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان که پیش از ظهر امروز در تالار عقیق رفسنجان برگزار شد، یکی از دلایل مهم روی آوردن فرد به بزه را مسائل اقتصادی دانست و گفت: با توجه به وضع معیشت کنونی و آسیب های جامعه و سیاست های علیه کشور از سوی مخالفین وظیفه ما این است که خانواده زندانیان را کمک کنیم.

وی بابیان اینکه ۲۷ هزار خانواده در کشور تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان هستند تصریح کرد: این رقم باید افزایش یابد و نیاز به مطالبه گری دارد دولت مکلف است و اینها عائله دولت هستند چرا که برگشت انان موجب گرفتاریهای برای جامعه خواهد شد.

انارکی محمدی خاطر نشان کرد: اجرای طرح اشتغال در زندان ها موجب کاهش برگشت بزهکار به زندان ها از ۳۷ درصد به ۲.۵ درصد شد، انجمن حمایت از زندانیان ظرفیت خوبی است تا در زمینه اشتغال گام بردارد.

وی خاطر نشان کرد: نیاز است تا در مجلس معاون پارلمانی در مجلس دنبال حق و حقوق دستگاه قضا باشد ، مردم تنها از دستگاه قضا صدور حکم را می بینند در حالیکه قضات با حقوق اندک به هزاران پرونده رسیدگی می کنند.

نماینده مردم رفسنجان با اشاره به انعقاد قرارداد میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و انجمن حمایت از زندانیان در راستای حمایت از خانواده زندانیان تصریح کرد: این قرارداد با موضوع استفاده از پنل خورشیدی برای تولید برق موجب اشتغال مولد برای خانواده ها خواهد شد و درآمد آن نیز به خانواده ها برمیگردد.

برچسب ها:
انارکی محمدی دستگاه قضا مجلس معاون پارلمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان