لغو روادید با ۶۰ کشور محور مذاکرات گردشگری ایران و سران غیرمتعهدها

  • شناسه خبر: 11034
لغو روادید با ۶۰ کشور محور مذاکرات گردشگری ایران و سران غیرمتعهدها

لغو روادید با ۶۰ کشور محور مذاکرات گردشگری ایران و سران غیرمتعهدها به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس: قائم‌مقام امور بین‌الملل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یکی از محورهای اصلی مذاکرات گردشگری ایران با کشورهای عضو عدم تعهد را پیگیری لغو روادید با ۶۰ کشور جهان اعلام کرد.  حجت الاسلام محمد جواد ادبی […]

خانه » آخرین اخبار » لغو روادید با ۶۰ کشور محور مذاکرات گردشگری ایران و سران غیرمتعهدها
لغو روادید با ۶۰ کشور محور مذاکرات گردشگری ایران و سران غیرمتعهدها

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس: قائم‌مقام امور بین‌الملل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یکی از محورهای اصلی مذاکرات گردشگری ایران با کشورهای عضو عدم تعهد را پیگیری لغو روادید با ۶۰ کشور جهان اعلام کرد.

 حجت الاسلام محمد جواد ادبی اظهار داشت: موضوع لغو روادید با ۶۰ کشور جهان به صورت جدی در مذاکرات رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه این اجلاس فرصت مغتنمی برای عرضه جاذبه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است، گفت: از این اجلاس می‌توان به عنوان یک فرصت منحصر به فرد برای ایجاد زمینه توسعه صادرات صنایع دستی و جذب توریست استفاده کرد.

قائم‌مقام امور بین‌الملل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری افزود: تلاش کرده‌ایم در نمایشگاه‌های جانبی اجلاس، هتل‌ها و محل‌های اسکان میهمانان به تبلیغ جاذبه‌های گردشگری کشور بپردازیم.

تزئین VIP فرودگاه مهرآباد با صنایع دستی

حجت‌الاسلام ادبی گفت: VIP فرودگاه مهرآباد و سالن‌های حاشیه‌ای اجلاس با محصولات و کالاهای صنایع دستی تزئین شده است.

وی ادامه داد: برای بازدید میهمانان از جاذبه‌های گردشگری استان‌های مختلف کشور نیز برنامه‌ریزی‌ شده است تا علاوه بر تهران از سایر شهرها نیز بازدید داشته باشند.

برچسب ها:
لغو روادید با ۶۰ کشور محور مذاکرات گردشگری ایران و سران غیرمتعهدها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان