پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

یادواره شهدای دانش آموز رفسنجان برگزار شد / تصاویر

یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان

یادواره شهدای فرهنگیان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) و کانون بسیج فرهنگیان شهرستان رفسنجان، مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز با حضور حجت الاسلام ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان و سید کاظم حسینی پور ریاست اموزش و پرورش شهرستان و جمعی از دیگر مسئولین در دبیرستان هیات امنایی شهید محمد پورعلی برگزار شد.

طالبی جانباز گرانقدر دفاع مقدس و مسئول ستاد شاهد آموزش و پرورش رفسنجان در این مراسم به بیان خاطراتی از صحنه های زیبای هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

حجت الاسلام ایزدی نیز در این مراسم به قدرت نظامی و امنیت جمهوری اسلامی در منطقه اشاره کرد  و آن را مرهون تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و هوشیاری بسیجیان دانست.

وی به تهاجم دشمن علیه کشور در صحنه های گوناگون اشاره کرد و از جنگ های اقتصادی، جمعیتی و فرهنگی نام برد و گفت: رهبر معظم انقلاب از جنگ فرهنگی به عنوان جهاد کبیر نام بردند و دشمن دلارهای خود را برای این جنگ هزینه می کند.

ایزدی به نفوذ دشمن از طریف فضای مجازی، ماهواره و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: جنگ امروز در خانه ها ، کوچه و محله های ماست و تاکید رهبری بر سبک زندگی اسلامی در این راستاست.

وی دوری از گناهان و امر به معروف و نهی از منکر را یکی از راههای مقابله با این جنگ دشمن عنوان کرد و بیان داشت: وصیت نامه شهدا را بخوانیم که بر حجاب و نماز تاکید داشتند و عاقبت بخیری در اینهاست.

خروج از نسخه موبایل