با حضور خانواده های معظم شهداء؛

دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 109904
دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان امشب در حسینیه ثارالله رفسنجان با حضور خانواده های معظم شهداء برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان که امشب در حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی ده شهید مدافع حرم استان کرمان به حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس حجت الاسلام علی شیرازی ، رزم حسینی استاندار کرمان، ملانوری فرماندار ، انارکی محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین حاضر در این محفل خیر مقدم گفت.

دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان

وی از اولین شهید روحانی مدافع حرم استان حجت الاسلام بیاضی زاده یاد کرد که دو هفته گذشته در شهرستان تشییع شد یاد کرد و اظهار داشت: برای این شهید که در کرمان، رفسنجان و شهر انار و هم در روستاهای شهرستان انار هزاران نفر برای تشییع و خاکسپاری حضور داشتند.

رمضانی پور گفت: با این روحیه جهادی و فداکاری در جامعه یقینا هیچ دشمنی حتی فکر تعرض به کشور را نخواهد داشت که با اینهمه اقتدار بخواهد به مرزهای کشور نزدیک شود، ایران امن ترین کشور منطقه است به برکت اقتدار که شهداء برای ما ایجاد کردند.

دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان

وی با حضور باشکوه زن و مرد ولایی شهر رفسنجان در این مراسم اشاره کرد و بیان داشت: حضور مردم نشان از توجه و معرفت به شهداست و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از اجر شهادت نیست.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: امروز شهدای مدافع حرم در کنار شهدای دفاع مقدس از عزت برخوردارند و شهدای افغان نیز در کمال ارامش و تعامل در این شهرستان تشییع شدند و این مجلس هم به یاد همه شهدای مدافع حرم برگزار شده است.

دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان

برچسب ها:
دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان در رفسنجان شهدای مدافع حرم رفسنجان شهدای مدافع حرم کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان