در اعتراض به بی‌کفایتی مسئولان فرهنگی و نگاه‌های تبعیض‌آمیز صورت گرفت؛

استعفای دسته جمعی اعضای دو انجمن علمی برتر دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

  • شناسه خبر: 109852
استعفای دسته جمعی اعضای دو انجمن علمی برتر دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

اعضای دو انجمن علمی برتر دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در اعتراض به بی‌کفایتی مسئولان فرهنگی و نگاه‌های تبعیض‌آمیز آنان استعفا کردند.

خانه » علم و فن آوری » استعفای دسته جمعی اعضای دو انجمن علمی برتر دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان
به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری دانشجو، اعضای دو انجمن علمی برتر دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در اعتراض به بی‌کفایتی مسئولان فرهنگی و نگاه‌های تبعیض‌آمیز آنان استعفا کردند.

در همین راستا روابط عمومی انجمن علمی مهندسی برق و انجمن علمی انرژی های نو بیانیه ای مشترک صادر کردند که متن کامل آن به این شرح است:

غفلت آدمی را همین بس که همتش را در آنچه بیهوده است صرف کند. حضرت علی (ع)

با توجه به عدم رسیدگی به اعتراضات انجمن های فوق به نتایج ششمین جشنواره دانشگاهی و محرز شدن بی عدالتی های صورت گرفته در خصوص اعلام نمایندگان شایسته در برخی از حوزه ها به نهمین جشنواره ملی حرکت و با توجه به تطابق ۹۰ درصدی اعضا سابق و جدید این انجمن ها، دبیران؛ اعضا و تمامی فعالین این دو انجمن استعفای خود را از ادامه فعالیت اعلام می دارند.

 بدین گونه انجمن های علمی مهندسی برق و انرژی های نو که در دوسال گذشته با کسب ۳۶ مقام دانشگاهی، ۲ مقام منطقه ای و ۲ مقام کشوری مقتدر ترین نمایندگان دانشگاه ولی عصر(عج) شناخته شده اند. ضمن عرض پوزش از دانشجویان عزیز، صحنه رقابت در چنین شرایط نابسامان و بی عدالتی را خالی و آرزویی موفقیت برای سایر انجمن های دانشگاه را دارند.

امید است با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه (از جمله متوسط بودجه ۳ برابری هر انجمن در مقایسه با دانشگاه شهید باهنر کرمان) و با تغییراتی مناسب در روند مدیریتی شاهد شکوفایی استعداد های فراوان دانشجویان در عرصه ی ملی باشیم.

به امید روزی که طنین عدالت در تمامی عرصه ها طنین انداز شود.

و من الله توفیق

برچسب ها:
استعفا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مهرداد

    دانشجو همیشه مضلومه متعصفانه جناحهای سیاسی پشت دانشجویان ایستادن و اونها رو میندازن جلو تا به مقاصدشون برسند

    هومن

    هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد مسئولین فرهنگی دانشگاه ولیعصر دارن چکا میکنن اینجوری ک معلوم فقط خواجه حافظ شیرازی از دستشون شاکی نیست ک اونم امروز و فردا شاکی میشه وقتی میگن اگه تخصص نداری کاری رو برعهده نگیر عاقبتش این میشه بعله کار هرکس نیست خرمن کوفتن گاو نر می خواهد و مرد کهن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان