پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

مجازات حبس در انتظار ناپدری ستایش کودک رفسنجانی

کوذک آزاری -برگرفته از کانال تلگرامی سفیران سلامت و خودمراقبتی معاونت بهداشتی رفسنجان

کوذک آزاری -برگرفته از کانال تلگرامی سفیران سلامت و خودمراقبتی معاونت بهداشتی رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حسین رئیسی‌نژاد اظهار داشت: با مجرم پرونده ستایش کودک سه ساله رفسنجانی که طی چند روز گذشته مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، برخورد قاطع قضائی و مجازات حبس در انتظار آن است.

وی عنوان کرد: طی گزارش اورژانس اجتماعی مبنی بر کودک آزاری در یک خانواده، بلافاصله دستورات قضائی لازم برای پیگیری موضوع صادر و توسط مأموران انتظامی و اورژانس کودک به بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) شهرستان رفسنجان منتقل شد.

این مقام قضائی عنوان کرد: در ابتدای این حادثه مادر طفل به عنوان متهم دستگیر اما پس از انجام تحقیقات مشخص شد که کودک‌آزاری توسط ناپدری طفل که اعتیاد به مواد مخدر داشته صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مادر طفل نیز خود هشت ماهه باردار و مورد ضرب و جرح توسط ناپدری طفل قرار گرفته و پس از تکمیل تحقیقات آزاد شد و دستورات قضائی لازم برای دستگیری ناپدری ستایش صادر شده است.

وی گفت: باتوجه به اینکه این پدیده از دیدگاه قانون‌گذار جرم است، دستگاه قضائی بدون هیچ‌گونه مماشاتی با متهمان بزه کودک‌آزاری برخورد قاطع می‌کند، وضعیت عمومی ستایش مطلوب است و پس از سلامتی کامل با دستور مقام قضائی برای نگهداری به بهزیستی تحویل داده می‌شود.

خروج از نسخه موبایل