دادستان رفسنجان خبر داد

مجازات حبس در انتظار ناپدری ستایش کودک رفسنجانی

  • شناسه خبر: 109850
مجازات حبس در انتظار ناپدری ستایش کودک رفسنجانی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: با مجرم پرونده ستایش کودک ۳ ساله رفسنجانی که طی چند روز گذشته مورد آزار واذیت قرار گرفته است، برخورد قاطع قضائی می‌شود و مجازات حبس در انتظار مجرم است.

خانه » آخرین اخبار » مجازات حبس در انتظار ناپدری ستایش کودک رفسنجانی

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حسین رئیسی‌نژاد اظهار داشت: با مجرم پرونده ستایش کودک سه ساله رفسنجانی که طی چند روز گذشته مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، برخورد قاطع قضائی و مجازات حبس در انتظار آن است.

وی عنوان کرد: طی گزارش اورژانس اجتماعی مبنی بر کودک آزاری در یک خانواده، بلافاصله دستورات قضائی لازم برای پیگیری موضوع صادر و توسط مأموران انتظامی و اورژانس کودک به بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) شهرستان رفسنجان منتقل شد.

این مقام قضائی عنوان کرد: در ابتدای این حادثه مادر طفل به عنوان متهم دستگیر اما پس از انجام تحقیقات مشخص شد که کودک‌آزاری توسط ناپدری طفل که اعتیاد به مواد مخدر داشته صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مادر طفل نیز خود هشت ماهه باردار و مورد ضرب و جرح توسط ناپدری طفل قرار گرفته و پس از تکمیل تحقیقات آزاد شد و دستورات قضائی لازم برای دستگیری ناپدری ستایش صادر شده است.

وی گفت: باتوجه به اینکه این پدیده از دیدگاه قانون‌گذار جرم است، دستگاه قضائی بدون هیچ‌گونه مماشاتی با متهمان بزه کودک‌آزاری برخورد قاطع می‌کند، وضعیت عمومی ستایش مطلوب است و پس از سلامتی کامل با دستور مقام قضائی برای نگهداری به بهزیستی تحویل داده می‌شود.

برچسب ها:
ستایش کودک آزاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    پدر واقعی این کودک کجاست؟

    محسن

    اعدامش کنن ..هم جامعه از این ویروس پلید پاک میشه هم خودش راحت میشه هم دیگر معتادا ن عبرت بگیرند و حداقل ترس داشته باشند که کودک ازاری نکنن...اگه اعدام نشه معتادا شیرتر میشن ..باید اعدام بشه هر چه زوتر

    شهروند رفسنجان

    ضمن تنبیه خاطی باید علت اصلی که همان اعتیاد است را ریشه کن کرد. در این زمینه عملکرد و برنامه دستگاههای مختلف دولتی وانتظامی و قضایی چیست؟؟؟؟؟

    مریم

    قاطعانه تر از این حرفها باید برخورد بشه

    جيلا

    حبس كمه براش همين بلاهايي كه سربچه آورده سرش بيارن

    محمد

    حبسش میکنن دو ماه دیگه ازاد میشه. میبایست اعدامش کنن حبسش کنن یه ناکجا ابادی نه اب باشه نه ابادی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان