فرماندار رفسنجان اعلام کرد:

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان از میدان شهداء به سمت ابراهیم برگزار می شود

  • شناسه خبر: 109843
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان از میدان شهداء به سمت ابراهیم برگزار می شود

فرماندار رفسنجان گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار در رفسنجان راس ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت ابراهیم برگزار می شود.

خانه » سیاسی » راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان از میدان شهداء به سمت ابراهیم برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در جلسه برنامه ریزی برای برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر که قرار است ۱۳ و ۱۴ آبان ماه جاری در رفسنجان برگزار شود اظهار داشت: متولی این برنامه ناحیه مقاومت بسیج است و توان بسیجیان در رسیدن به اهداف طراحی شده سنجیده می شود.

وی به یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار اشاره کرد و گفت: راهپیمایی این روز در رفسنجان راس ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت ابراهیم برگزار می شود.
ملانوری ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل تصریح کرد: این رزمایش در راستای توانمندسازی کل دستگاهها در حوزه دفاع که بخشی از حوزه پدافند عامل است، انجام میگیرد.
وی بیان داشت: امنیت کشور باید حفظ شود و روز به روز رشد کند که لازمه آن امادگی کامل برای مقابله با تهدیدات و گرفتاریهاست.
ملانوری با بیان اینکه حوادث طبیعی با تشکیل ستاد حوادث، مدیریت می شود خاطر نشان کرد: تهدیدات امروز دشمن در قالب ورود غیر نظامی به مرزها و جنگ نرم  و تهاجم فرهنگی است و تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر آمادگی لازم کشور در مقابل این تهدیدات است.

وی افزود: همه نهادهای امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و امدادی باید امادگی لازم برای مقابله سریع و کارشناسانه با این تهدیدات را داشته باشند تا خسارت ها به حداقل برسد.

ملانوری با بیان اینکه دفاع مقدس یک دانشگاه و نعمت بزرگ برای مردم و قوا بود خاطر نشان کرد: با تجربه های دفاع مقدس کشور با بالابردن علم و توان خود برای ادامه حیات انقلاب آماده شده است.

وی گفت: در سایه رهبری و پشتیبانی مردم توان دفاعی کشور بالاست و مرزهای ما امن هستند این به برکت در صحنه بودن و اتحاد است.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: برگزاری رزمایش ها و مانور ها حرکتی برای تداوم حرکت های انقلابی و جهادی و کمک به توان دفاعی در حوزه جنگ سخت و نرم است.

برچسب ها:
13 آبان راهپیمایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان