خانه خشتی گزارش می دهد؛

ستایش سه ساله قربانی توهم شیشه ای پدر و مادرش شد / عکس

  • شناسه خبر: 109831
ستایش سه ساله قربانی توهم شیشه ای پدر و مادرش شد / عکس

عصر شنبه اول آبان طی تماس فردی ناشناس با اورژانس اجتماعی رفسنجان و اعزام ماموران به محل این کودک سه ساله را زیر پتویی می یابند و آثار زخم بر سر و صورت و بدنش را مشاهده کرده و او را به بیمارستان منتقل می کنند

خانه » رفسنجان » ستایش سه ساله قربانی توهم شیشه ای پدر و مادرش شد / عکس

به گزارش خانه خشتی ، کودک آزاری تا سرحد مرگ، متاسفانه توان این را ندارم که درد و رنج و شکنجه ای را که این کودک تحمل کرده با نوشتن به تصویر بکشم از امروز ظهر شنبه که ماجرا را شنیده و دیده ام به سختی می توانم جلو سیل اشک خود را بگیرم کودکی است دو تا سه ساله با دست شکسته به دست نا پدری و زنی که نام مادر را بر خود نهاده ، دست شکسته ای که به دلیل عدم مراجعه به پزشک کج جوش خورده و باید دوباره شکسته شود و پایی که تازه شکسته و باید عمل شود و بدنی که از ان به جای زیر سیگاری استفاده شده و از نوک پا تا سر با سیگار سوخته شده و سری که موهایش به زور بازوی ناپدری و مادر معتاد به شیشه کنده شده ودر در اثر ضربه متورم شده ، این کودک هم اکنون بیکس  و تنها در بیمارستان علی بن ابی طالب رفسنجان بستری است شاید این طفل بیگناه که بطور کاملا تصادفی توسط یک انسان دلسوز به بیمارستان رسیده از مرگ نجات پیدا کند اما تکلیف دهها کودک معصوم دیگری که وضعیتی همانند او دارند چیست و تکلیف ما بعنوان یک انسان در قبال آنها چیست؟

این روایتی کودکی است به نام ستایش که شب گذشته برای اولین بار از طریق کانال تلگرامی سفیران سلامت و خودمراقبتی معاونت بهداشتی رفسنجان رسانه ای شد ، فاجعه ی دردناکی که دل انسان را به درد می آورد.

عصر شنبه اول آبان طی تماس فردی ناشناس با اورژانس اجتماعی رفسنجان و اعزام ماموران به محل این کودک سه ساله را زیر پتویی می یابند و آثار زخم بر سر و صورت و بدنش را مشاهده کرده و او را به بیمارستان منتقل می کنند.

این زخم های حاصل اختلال روانی پدر و مادری است که از مواد صنعتی و روان گردی استفاده کرده اند.

کوذک آزاری -برگرفته از کانال تلگرامی سفیران سلامت و خودمراقبتی معاونت بهداشتی رفسنجان

کوذک آزاری -برگرفته از کانال تلگرامی سفیران سلامت و خودمراقبتی معاونت بهداشتی رفسنجان

محمود حیدری رئیس بهزیستی رفسنجان راحع به سرنوشت ستایش عنوان کرد: ما عدم صلاحیت والدین را در نگهداری کودک اعلام خواهیم کرد و کودک نزد بهزیستی نگهداری شود اما به هر حال تصمیم گیرنده نهایی در این رابطه دستگاه قضایی است.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان که صبح امروز به دیدار این کودک رفت در حاشیه این دیدار از دستگیری مادر این کودک خبر داد و گفت: با همکاری اداره بهزیستی و شورای تامین و دستگاه قضایی پییگری می کنیم که حتما برخورد قاطع و جدی با عوامل این کار انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: مردم در این قضیه باید کمک کنند تا استعمال مواد مخدر و مواد توهم زا کاهش یابد و به صفر برسد د.

ملانوری گفت: از مردم خواهش می کنم اگر در همسایگی خود مواردی مشابه را مشاهده می کنند که مواد روانگردان مصرف می کنند و اطلاعی دارند از همسر آزاری و کودک آزاری حتما به دستگاههای مربوطه گزارش دهند تا هرچه زودتر برخورد شود و ادامه پیدا نکند.

متنی را که در ادامه می خوانید ارسالی از امیر حسین رجبی مجری شبکه یک سیما و جوان رفسنجانی است که در این رابطه بیان کرده است:
ستایش مظلوم سلام
دختر نازنین تو که گناهی نداری در خانواده بیمار به دنیا اومدی
درسته که اونا بیمار (اعتیاد به مواد صنعتی) هستن اما نازنین دختر اینو بدون که تو در شهری هستی  که مردانی از تبار میرافضلی ها و محمدی ها و…. دارن
مردان و زنانی که هم پدری و هم مادری خواهند کرد برای تو
ستایش جانم از همین الان این قول رو به تو میدم که رفسنجانی های با معرفت در آینده ای نچندان دور مراسم عروسی تورو در شهر برپا خواهند کرد
ستایش تو تنها نیستی
مطمئن باش
برادر و دوستدار تو امیرحسین رجبی

ارسالی از مجتبی :

صحنه دردناکی را مشاهده کردم و دائم در این خیال هستم که چطور پدر و مادر ستایش اینگونه بی رحمانه بر بدن فرزند سه ساله شان تاختند.

برچسب ها:
ستایش شیشه قربانی کودک آزاری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مهدیه

    این پدر ومادر بیرحم وسنگدل رو باید اعدام کنند

    شهروند

    خدا لعنت کند کسی که وارد کننده مواد مخدر و عقلی بده به اونایی که استفاده میکنن واقعا تاسف باره باید فکر فکر اساسی کرد که دیگر ستایشها مورد اذیت ازار قرار نگیرند اقا جان دیگه نمیخایی بیایی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان