رئیس آموزش و پرورش رفسنجان خبر داد:

کسب رتبه اول استدلال و تورنمنت شهر ریاضی کشور توسط دانش آموزان رفسنجان

  • شناسه خبر: 109753
کسب رتبه اول  استدلال و تورنمنت شهر ریاضی کشور توسط دانش آموزان رفسنجان

رئیس آموزش و پرورش رفسنجان گفت : در دو هفته گذشته دانش آموزان رفسنجان در دو تیم استدلال ریاضی و تورنمنت شهر ریاضی در کشور رتبه اول را کسب کردند و در این مسابقات با اصفهان و تهران و یزد رقابت کردند که کار سختی بود.

خانه » علم و فن آوری » کسب رتبه اول استدلال و تورنمنت شهر ریاضی کشور توسط دانش آموزان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سید کاظم حسینی پور در جمع مسئولین ادارات رفسنجان، آموزش و پرورش را رکن اساسی پیشرفت و توسعه هر جامعه ای دانست و گفت: بزرگترین خانواده یک شهرستان از نظر اداری آموزش و پرورش است و به تنهایی نمی تواند در تعلیم و تربیت نسل جوان موفق باشد .
وی خاطر نشان کرد: به فرموده امام راحل به دبستانها برسید که دانشگاهها دیر است و به فرمایش مقام معظم رهبری هر چه پول برای اموزش و پرورش صرف شود هزینه نیست سرمایه است امیدواریم که مسئولین این دو فرموده گهر بار را مورد توجه قرار دهند.
حسینی با بیان اینکه مدرسه و اموزش و پرورش توجه به پیشرفت جامعه را تضمین می کند ، پول، نیرو و تجهیزات سه مشکل مهم اموزش و پرورش برشمرد .
وی اظهار داشت: بالغ بر ۵۰ هزار دانش اموز و ۵ هزار و ۱۰۰ نفر دانش اموز اتباع در ۴۸۱ مدرسه رفسنجان تحصیل می کنند و این نشان دهنده حجم بالای کار است.

حسینی ادامه داد: یک جمعیت بالایی تحت پوشش آموزش و پرورش قرار دارد و به همین دلیل از حساسیت بالایی برخوردار است .

وی تصریح کرد: شورای اموزش و پرورش از قوی ترین شوراها در شهرستان است و دلیل آن حضور فرماندار شهرستان در راس و افرادی چون امام جمعه شهردار، رئیس شورای شهر و شورا شهرستان ، رئیس شبکه بهداشت و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی که اعضای ثابت و دایمی این شورا هستند و بسیار پتانسیل بالایی برای آموزش و پرورش محسوب می شود.
حسینی با اشاره به حضور خیرین در امر ساخت و ساز مدارس رفسنجان بیان داشت: چند سال اخیر به خاطر مسائل اقتصادی این حضور کم رنگتر شده اما باز هم خیرین حرف اول در ساخت و سز می زنند.
وی خاطر نشان کرد: در شهر رفسنجان ۱۲ مدرسه تخریبی داریم حتی برخی مدارس بنا بر اعلام سازمان نوسازی حق حضور دانش اموز در مدارس را ندارند چرا که وضعیت بسیار نابسامانی دارند .
وی در ادامه به برخی افتخارات کسب شده توسط دانش آموزان رفسنجانی در زمینه های متفاوت اشاره کرد و گفت: دانش اموز افتخار افرین امیر حسین ستوده مدال طلای المپیک اختر فیزیک کشور را کسب کردو بهروز خیام در جشنواره خوارزمی رتبه اول فیزیک را آورد.

حسینی ادامه داد: دانش آموزان طالبی و تقوی رتبه ها سوم جشنواره خوارزمی را کسب کردند و دانش آموز  ریاحی مین پیشرفته دریایی را ساخته که  بسیار مورد توجه سپاه و ارتش قرار گرفته است.
رئیس آموزش و پرورش رفسنجان گفت : در دو هفته گذشته دانش آموزان رفسنجان در دو تیم استدلال ریاضی و تورنمنت شهر ریاضی در کشور رتبه اول را کسب کردند و در این مسابقات با اصفهان و تهران و یزد رقابت کردند که کار سختی بود.
وی بیان داشت: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان یک مجموعه ی متعلق به همه اداره ها و نهادهاست و برخی ادارات تا حدی سعی کردند در کنار اموزش و پرورش برنامه های خودشان را اجرا کنند و این مطلب با زنگهایی که در مدارش زده می شود بیان می شود.

برچسب ها:
تورنمنت شهر ریاضی کسب کسب رتبه اول استدلال و تورنمنت شهر ریاضی کشور توسط دانش آموزان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان