امام جمعه موقت بخش فردوس :

اگر باور ولایی داشتید می گفتید ما آمریکا را زیر پا له می کنیم

  • شناسه خبر: 109706
اگر باور ولایی داشتید می گفتید ما آمریکا را زیر پا له می کنیم

امام جمعه موقت بخش فردوس گفت:برخی می گویند مگر می شود کسی قدرت آمریکا را نادیده بگیرد و زنده باشد، باید به آنها گفت این شما هستید که زنده نیستید چراکه اگر باور ولایی داشتید مانند امام می گفتید که ما آمریکا را زیر پا له می کنیم.

خانه » سیاسی » اگر باور ولایی داشتید می گفتید ما آمریکا را زیر پا له می کنیم

به گزارش خانه خشتی به نقل از سایت محلی نوق ، نماز جمعه این هفته شهر صفائیه توسط حضرت حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت بخش فردوس اقامه گردید.

امام جمعه موقت درخطبه اول نماز جمعه با اشاره به مضمون خطبه های نهج ابلاغه حضرت امیرالمومنین (ع) درباره برخورد بادشمن اظهار داشت: خدا انسان باگذشت را جزو صالحین میدانداگرانسان خشم خود فرو ببرد بعد متوجه میشود که اثار خوبی دارد.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان خاطرنشان کرد: تبلیغات سهمگین جهانی تلاش دارد که هیمنه انقلاب اسلامی را که شعار نه شرقی نه غربی و شعار ما می توانیم را عملی و عینی به دنیا نشان داد بشکند؛ برخی می گویند مگر می شود کسی قدرت آمریکا را نادیده بگیرد و زنده باشد، باید به آنها گفت این شما هستید که زنده نیستید چراکه اگر باور ولایی داشتید مانند امام می گفتید که ما آمریکا را زیر پا له می کنیم.

dscn1443

وی گفت: سخنان مقام معظم رهبری بسیار مهم و هشدار دهنده هستند، مقام معظم رهبری نخبگان را هدیه ای از جانب خدا برای ملت ایران معرفی کردند
که با تکیه بر آنان ایران به کشوری پیشرفته، قدرتمند و برافرازنده پرچم تمدن اسلامی تبدیل می شود.
رمضانی افزود: مقام معظم رهبری نخبگان را سرمایه ای می دانند که باید از آنها مراقبت کرد تا مسیر رشد و هدایت قرار گیرند.
وی با اشاره به جنایت های آل سعود آنها را حرمله ها، بنی امیه و آل سفیان های زمان دانست و گفت: رژیم سعودی در یمن کودک کشی می کند
و ابوجهل زمان ما شیطان بزرگ آمریکای فریبکار است.

dscn1428

حجت الاسلام رمضانی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه مناعت طبع در تحریم و غیر تحریم فرقی نمی کند، گفت: ملت ما ۱۰ سال تحریم را با آتش خونین تحمل کرد و خم به ابرو نیاورد، مسئله تحریم باعث عقب نشینی مردم ما نمی شود؛ چرا که این مسیر ، مسیر امام حسین(ع) نیست.

وی خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) عزت را در کشته شدن و بیعت را در از دست دادن معرفی کرده است، ساختن با باطل و استکبار ذلت است و مخالف خط عزتی است که امام حسین ترسیم کردند.

در ادامه تصاویری از نماز جمعه این هفته شهر صفائیه را می بینید:

dscn1420 dscn1422 dscn1424 dscn1425 dscn1426 dscn1427 dscn1429 dscn1430 dscn1431 dscn1432 dscn1433 dscn1434 dscn1436 dscn1438 dscn1440 dscn1441 dscn1446 dscn1444

برچسب ها:
آمریکا امام جمعه موقت بخش فردوس باور تحریم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان