پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

تشییع باشکوه اولین شهید روحانی مدافع حرم استان کرمان در انار +تصاویر

تشییع باشکوه اولین شهید مدافع حرم در انار برگزار شد

تشییع باشکوه اولین شهید مدافع حرم در انار برگزار شد

به گزارش خانه خشتی به نقل از  انارما ، عصر امروز سه شنبه ۲۷مهر ، با حضور مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان انار ، پیکر مطهر روحانی شهید سعید بیاضی زاده  از شهدای مدافع حرم با بدرقه مردم شهرستان انار  از میدان بسیج به طرف صحن مطهر امامزاده محمدصالح(ع) تشییع شد.

در این آئین که با حضور مردم و مسئولین اجرایی استان و شهرستان انار در یک صفوف بهم پیوسته که شور و اشتیاق به ائمه اطهار موج می زد و با شعارهای “کلنا عباسک یا زینب” انزجار خود را از دشمنان قسم خورده اسلام به نمایش گذاشتند.

img_7579

تشییع خودرویی پیکر مطهر روحانی شهید سعید بیاضی زاده صبح چهارشنبه ساعت ۷ صبح از بیمارستان ولی عصر(عج)  انار به طرف بیاض و در ادامه شاهم آباد ، گیتی آباد ، حجت آباد (منزل پدر شهید بزرگوار) ، لطف آباد و درآخر گلزارشهدای ساقی جهت خاکسپاری انجام خواهد شد.

شهید حجت الاسلام بیاضی زاده برای بار سوم و آخرین بار پیش از محرم امسال به صفوف مدافعین حرم در سوریه پیوست و روز پنج‌شنبه مصادف با ۱۱ محرم‌الحرام در “ریف حماء” هدف آتش گلوله و ترکش داعشی ها قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد
گفتنی است: عموی وی به نام شهید اکبر بیاضی‌زاده و پسرعمویش به نام شهید غلامرضا بیاضی‌زاده اهل حجت‌آباد نیز در دوران جنگ هشت‌ساله ایران و عراق به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل