تذکر شدید و مؤکد امام جمعه رفسنجان در مورد تغییر مدیریت در مس: به رئیس جمهور توصیه میکنم تغییر مدیریت در شرکت مس باید دور از مسائل سیاسی باشد و از افراد بومی استفاد شود

  • شناسه خبر: 10894
تذکر شدید و مؤکد امام جمعه رفسنجان در مورد تغییر مدیریت در مس: به رئیس جمهور توصیه میکنم تغییر مدیریت در شرکت مس باید دور از مسائل سیاسی باشد و از افراد بومی استفاد شود

به گزارش “خانه خشتی” حجت الاسلام ولمسلمین رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان در مورد تغییر مدیریت در شرکت مس خطاب به رئیس جمهور توصیه های ویژه ای داشتند. ایشان  گفتند که اگر تغییر مدیریت قرار است صورت گیرد باید دور از مسائل سیاسی بوده و از این جهت به امید […]

خانه » آخرین اخبار » تذکر شدید و مؤکد امام جمعه رفسنجان در مورد تغییر مدیریت در مس: به رئیس جمهور توصیه میکنم تغییر مدیریت در شرکت مس باید دور از مسائل سیاسی باشد و از افراد بومی استفاد شود

به گزارش “خانه خشتی” حجت الاسلام ولمسلمین رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان در مورد تغییر مدیریت در شرکت مس خطاب به رئیس جمهور توصیه های ویژه ای داشتند. ایشان  گفتند که اگر تغییر مدیریت قرار است صورت گیرد باید دور از مسائل سیاسی بوده و از این جهت به امید آن که در آینده از آن استفاده  تبلیغاتی شود پرهیز نموده  و همچنین از نیروهای بومی استفاده شود.

مشروح سخنان امام جمعه رفسنجان در این مورد:
نباید دغدغه خاطر در مدیران و کارکنان این شرکت بوجود آورند، نباید کار و عملشان حساسیت آفرین باشد. اگر احیاناً برای کارهای تبلیغاتی آینده هم فکری بکنند، نباید به این موضوع کاری داشته باشند.
ما امروز عرض می کنیم و فردا هم همین مردم قضاوت می کنند؛ به یقین اگر تصمیم نابجایی گرفته باشند، این شرکت با آن همه افزایش تولید،که موجب افتخار دولت و وزیر صنعت و معدن است، دیگر افتخار آفرین نخواهد بود و افزایش تولید صورت نمی گیرد؛ چرا که روحیه مدیران و پرسنل و کارکنان را ضعیف کرده و ضعیف می کند.
اگر می خواهید بازنشسته کنید یا تغییر دهید، چرا از ظرفیت های استانی استفاده نمی کنید تا از این همه انسان توانمند بهره بگیرید و از جای دیگری افراد را می آورید؟
ما نمی توانیم ساکت بنشینیم و نظاره گر حرکت های احساسی و تند و یا هدف دار که در این راستا گرفته می شود، باشیم. از ما گفتن بود و ان شاء ا… بعداً همین مردم هم قضاوت می کنند.
در حال حاضر اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در ایران اسلامی با آن همه تبلیغات منفی دُوَل جنایتکار غربی برای شرکت نکردن کشورهای غیر متعهد، شاهد اعلام آمادگی بسیاری از رؤسا و و معاونین و وزرای این کشورهاست و این موضوع بسیار برای کشور عزیز ما حائز اهمیت است.
باید توجه کنیم خدای ناکرده حادثه ای در گوشه و کنار کشور عزیزمان و شهر و استان های ما به وجود نیاید و بزرگنمایی نکند.
اگر بر فرض تغییر مدیریت در صنعت مس صورت گیرد، هیچ کس حق ندارد کوچک ترین حرکتی به وجود آورد؛ چون در استانه برگزاری اجلاس سران در شهریور ماه هستیم و باید به این نکات توجه کنیم تا این اجلاس به خوبی و آبرومندی برگزار شود چرا که این موضوع بسیار مهم و سرنوشت ساز است. ان شاءا… در نماز عید فطر هم این موضوع را متذکر شویم.

برچسب ها:
استفاد شود امام جمعه بومی تذکر تغییر توصیه خانه خشتی رئیس جمهور رفسنجان سیاسی شدید شرکت مس مؤکد مدیریت مس مسائل
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان