برنامه ریزی جریان فتنه درپی رأی دادن خاتمی وشوک وارده به آنان

  • شناسه خبر: 1089
برنامه ریزی جریان فتنه درپی رأی دادن خاتمی وشوک وارده به آنان

 به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: جریان فتنه پس از مواجه شدن با پدیده غیر منتظره رای دادن محمد خاتمی دچار شوک بی سابقه ای شده و درصدد آن است که با اتخاذ مواضع رادیکال و تکرار مواضع ساختار شکنانه پیشین خود،این شوک را تا حدودی تعدیل کنند. یک منبع آگاه  گفت: جریان فتنه […]

خانه » سیاسی » برنامه ریزی جریان فتنه درپی رأی دادن خاتمی وشوک وارده به آنان

خبرگزاری فارس: برنامه بعدی جریان فتنه پس از شوک وارده

 به گزارش «خانه خشتی»به نقل از خبرگزاری فارس: جریان فتنه پس از مواجه شدن با پدیده غیر منتظره رای دادن محمد خاتمی دچار شوک بی سابقه ای شده و درصدد آن است که با اتخاذ مواضع رادیکال و تکرار مواضع ساختار شکنانه پیشین خود،این شوک را تا حدودی تعدیل کنند.


یک منبع آگاه  گفت: جریان فتنه پس از مواجه شدن با پدیده غیر منتظره رای دادن محمد خاتمی دچار شوک بی سابقه ای شده و درصدد آن است که با اتخاذ مواضع رادیکال و تکرار مواضع ساختار شکنانه پیشین خود این شوک را تا حدودی تعدیل کنند.

وی افزود:آخرین گزارش های دریافتی نشان می دهد خاتمی ساعتی پیش از دوستان خود خواسته است که از روز شنبه شروع به نگارش مقالات و انجام مصاحبه های تند درباره موضوع حصر موسوی و کروبی و همچنین تکرار شروط پیشین خاتمی کرده و اینطور القا نمایند که رای دادن خاتمی به معنای کوتاه آمدن وی از مواضعش نیست.

وی همچنین خبر داد: خاتمی به اطرافیان خود توصیه کرده از این ادبیات استفاده کنند که اصلاح طلبان فقط می خواستند بگویند انتخابات را تحریم نکرده اند. در همین حال خاتمی تاکید کرده است که اگر پس از این مشارکت عظیم مردم اصلاح طلبان ساکت باشند مرگ قطعی آنها فرا رسیده است.

گفتنی است انتشار خبر رای دادن خاتمی در حوزه‌ای دور افتاده در اطراف دماوند نه توسط اصلاح طلبان بلکه از سوی منابع مستقل فاش شد.

برچسب ها:
برنامه ریزی جریان فتنه درپی رأی دادن خاتمی وشوک وارده به آنان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان