امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

تفکر انقلابی، داشتن روح نهضت امام حسین(ع) است

  • شناسه خبر: 108398
تفکر انقلابی، داشتن روح نهضت امام حسین(ع) است

امام جمعه رسنجان با بیان اینکه تفکر انقلابی باید در جامعه رواج یابد گفت: هرکس تفکر انقلابی داشته باشد، روح نهصت امام حسین( ع) را دارد.

خانه » اجتماعی » تفکر انقلابی، داشتن روح نهضت امام حسین(ع) است

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان افزود: با توجه به اینکه رهبر انقلاب اسلامی این دغدغه را دارند که تفکر انقلابی باید در جامعه احیا شود لذا مسئولین به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند.
وی تصریح کرد: گرچه مردم و ملت ایران اسلامی همپای ولایت فقیه بوده و هستند در عین حال در برخی جوانان اعتقادهای دینی و ایمانی ضعیف است که باید با این تفکر تقویت شوند.
وی ادامه داد: مسئولین نباید نسبت به جامعه بی تفاوت باشند و جهت گیری عزاداری های ابا عبدالله الحسین(ع) در راستای تقویت فریضه های امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد، حماسه عاشورا از جنس امر به معروف و نهی از منکر است.
حجت الاسلام رمضانی پور بیان کرد: تفکر انقلابی می تواند  برای  ملت ایران، ایمان راسخ، ایستادگی و مقاومت در راه خدا حاصل کند.
وی خاطرنشان کرد: در عزاداری های امام حسین(ع) روحانیون مطالب اموزنده و مطلوب را تبیین کنند تا کاهش آسیب هایی نظیر دعاوی خانوادگی، طلاق، مصرف مواد مخدر، اعتیاد، مصرف مشروبات الکلی و … که در جامعه وجود دارد و خانمان سوز است را شاهد باشیم.
رمضانی پور ادامه داد: مسئولان سعی کنند مردم به ویژه جوانان را با نهضت امام حسین(ع) آشنا کنند و آنها را بر کشتی نجات این امام همام سوار کنند تا عاقبت این افراد به نیکی رقم خورد.
وی یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: اثرات خون شهدا برای ما هویدا است و شهدا ولی نعمت ما ایرانیان هستند، این ااقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه به برکت خون شهدا است.
امام جمعه رفسنجان در قسمتی از سخنانش به بد عهدی آمریکا اشاره کرد و افزود: خصومتهای دولت آمریکا در قضیه برجام آشکار شده و با توجه به این آشکاری، رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که برخی متأسفانه نمی خواهند بی اعتمادی آمریکا را باور کنند لذا در این رابطه سخت بر این اعتقادند که می شود به امریکا اعتماد کرد.
رمضانی پور تأکید کرد: این نقطه مقابل ایستادگی در برابر فرمایشات رهبری و ولایت است.
امام جمعه رفسنجان در ادامه به حقوق های نجومی که برخی مسئولان دریافت می کردند اشاره و تصریح کرد: متخلفین دریافت حقوق های نجومی باید به سزای اعمالشان برسند نه اینکه جابجا شوند و پست دیگری به آنها داده شود.
وی ادامه داد: قبل از اینکه این مسئله به دیوان محاسبات برود، ۱۳ نفر بودند که حقوق های نجومی دریافت می کردند در حال حاضر این رقم به بیش از ۵۰۰ نفر رسیده است و آنها بیت المال را به نفع خود به غارت می بردند که دولت باید در این مورد اهتمام ویژه داشته باشد و بیت المال را که به یغما برده اند به نفع مردم مصادره کنند و انها را به پست های دیگر قرار ندهند.
وی تصریح کرد: اینکه برخی حقوق بگیران نجومی، در پست های دیگر به کار گرفته می شوند، خیانت به دولت، ملت و خون شهدا است دولت باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد تا جامعه دچار یأس و ناامیدی نشود.

برچسب ها:
تفکر انقلابی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان