فرماندهی نیروی انتظامی رفسنجان:

دشمن می داند که رمز موفقیت ملت ما تمسک به فرهنگ عاشورایی و محرم است

  • شناسه خبر: 108158
دشمن می داند که رمز موفقیت ملت ما تمسک به فرهنگ عاشورایی و محرم است

فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: امروز دشمن اگاه شده است که رمز موفقیت رزمندگان و ملت ما در فرهنگ عاشورایی و محرم است لذا تغییر تاکتیک داده است و از طریق جنگ نرم می خواهد محرم و فرهنگ عاشورایی و حجاب را از ما بگیرد .

خانه » اجتماعی » دشمن می داند که رمز موفقیت ملت ما تمسک به فرهنگ عاشورایی و محرم است

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ نصرالله عباسی در گردهمایی شورای معتمدین پلیس ناحیه رفسنجان با اشاره به هفته شعار نیروی انتظامی “همه باهم برای امنیت و آرامش ” اظهار داشت :امنیت در کشور ما از برکات خداوند ، فعالیتهای ملت ، رهبری پیامبرگونه امام (ره)، مقام رهبری و مشارکت مردم می باشد .
وی افزود :ما هرچه داریم از محرم و عاشوراست .اگر ما در جنگ تحمیلی به فضل الهی توانستیم دشمن را مستاصل کنیم و کاری کنیم دشمن جرات نکند به مرزهای ما نزدیک شود همه برگرفته از قیام عاشوراست .
عباسی با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی کشور را نجات داد تصریح کرد :امروزه دشمن اگاه شده است که رمز موفقیت رزمندگان و ملت ما در فرهنگ عاشورایی و محرم است لذا تغییر تاکتیک داده است .امروز دیگر به جنگ تن به تن با ما نمی اید بلکه از طریق جنگ نرم با موضوعات مختلف به جنگ ما امده است تا محرم و فرهنگ عاشورایی و حجاب را از ما بگیرد .
وی افزود :دشمن راه نجات خود را ولنگاری و بی بندباری در جامعه  ما دانسته است ما باید راه مقابله با انها را کسب کنیم .
عباسی بیان داشت : دشمن اگر دیروز قلب جوانان ما را هدف قرار داده بود امروز مغز انها را هدف قرار داده است .داخل منازل و اتاق فرزندان ما نفوذ کرده است.

باید با مشارکت همدیگر راه نفوذ دشمن را ببندیم

عباسی تصریح کرد : بحث کمرنگ کردن عاشورا بر کسی پوشیده نیست .چه کارهایی که دشمن در فضای مجازی انجا م داده است تا این قیام و محرم را کمرنگ جلوه دهد امام خود فرهنگ عاشورا و امام حسین نمی گذارد دشمن به هدف خود برسد و به ما یاد دادند در تمام زمینه ها محرمی و حسینی عمل کنیم .
وی بیان داشت : تلاش ناجا بر ان است که مطالبات اجتماعی مردم راکسب کند و برای هر کدام تدبیر و تمهید لازم را اتخاذ کند و خودش را همیشه به روز کند تا با مردم باشد یکی از کارهایش جذب شورای های معتمد پلیس است .در واقع بسیجی به معنای واقعی انهایی هستند که در خط امام ، رهبر و انقلاب هستند در واقع همه ملت بسیجی هستند .
عباسی افزود :ما از شما توقع داریم در جهت تحقق عدالت و امنیت اجتماعی پلیس را مانند گذشته یاری کنید .در بعضی جاها ناخواسته معروف منکر می شود و منکر معروف .اگر همه باهم متحد نشویم جامعه با مشکلاتی روبرو می شود .
وی بیان داشت :در جامعه پیچیده امروز، برای هر کوچه و محله ای نمی توان پلیس گذاشت و مردم نباید باورشان شود هر کجا پلیس حاضر باشد در انجا امنیت دلخواهشان می شود، باید قانون مداری را در جامعه نهادینه کرد و خود را تحت نظارت پلیس احساس کنیم .
وی افزود :اگر این حالت در جامعه ایجاد شد مردم در سایه امنیت اجتماعی احساس امنیت می کنند.
عباسی با بیان اینکه با همکاری اعضای شورای تامین امنیت ،کانونهای جرم و جنایت در رفسنجان منهدم شدند گفت :کاهش ۱۰ % جرائم سرقت ،و افزایش ۳۰ % کشفیات و افزایش  ۱۰۰% کشف کالای قاچاق، در ۶ ماه اول امسال صورت گرفته است .
وی افزود : جمع اوری قلیانها ،و موتورسیکلت های سنگین و کسب مدال افتخار اجتماعی ناشی از فعالیتهای خوب نیروی انتظامی و جذب خیرین از جمله فعالیتهای ارزنده نیروی انتظامی بود .
عباسی به بحث امنیت ، منزلت و عزت حافظان کشور اشاره کرد و گفت : هر جا به امنیت ، اقتصاد و فرهنگش که از دیدگاه ما فرهنگ عاشوری است توجه ویژه نشود ان حکومت پایدار نخواهد بود .
وی افزود : پلیس خود باشید و در خانواده پلیس ما باشید ارتقای امنیت اجتماعی که در شهرستان وجود دارد حاصل عملکرد وحدتی که بین مسئولین و مردم است .در هیچ جایی چنین مردمی ندیدم .تمام مسئولین اعم از فرماندار ، امام جمعه ،سربازان گمنام امام زمان و مجموعه قضایی با هم همکاری دارند .
عباسی اذعان داشت :به برکت کار جهادی و بسیجی، بیشتر سرقتها کاهش یافته ۱۹ باب منزل خرده فروش پلمپ شده است و این کار بسیار بزرگی بود که صورت گرفته است .
وی افزود :دغدغه داشته باشید در جهت وظیفه خود خستگی ناپذیر باشید برای خدمت جهادی کردن باید وقت بگذارید .
عباسی با اشاره به اینکه ما  به فضل کرم الهی به پشتیبانی گنج بسیج کمبود امکانات نداریم گفت : از شما درخواست دارم پر فعالیت تر و با اعتمادتر با پلیس وارد عمل شوید و مسئول و مامور باشید.
وی افزود : باید بستر اعمال مجرمانه را کاهش داده و محیط را برای خلافکاران ناامن کنیم .
لازم به یاداوری می باشد در پایان جلسه از تعدادی از معتمدین شورای امنیت نیروی انتظامی با اهدا لوح  تقدیر شد .

برچسب ها:
فرمانده انتظامی رفسنجان فرهنگ عاشورایی محرم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان