جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان:

دانشجویان آغازگر و جریان بخش عرصه علم و دانش هستند

  • شناسه خبر: 107802
دانشجویان آغازگر و جریان بخش عرصه علم و دانش هستند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: دانشجویان آغازگر و جریان بخش عرصه علم و دانش و ودیعه ای در تداوم راه و رسم بزرگان علم و حکمت هستند.

خانه » آخرین اخبار » دانشجویان آغازگر و جریان بخش عرصه علم و دانش هستند

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ رضا خلیلی نژاد در آیین استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان که در سالن ورزشی این دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان جدید الورود برگزار شد با ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهیختگان شهرستان گفت: دانشجویان آغازگر و جریان بخش عرصه علم و دانش هستند و آن ها ودیعه ای در تداوم راه و رسم بزرگان علم و حکمت هستند.
وی در ادامه، علم و دانش و راهیابی به دانشگاه را به رسیدن آب رودخانه به دریا تشبیه کرد و گفت: اگر افکارتان دریایی باشد می توانید در این دریای بی کران علم و دانش غواصی کنید و در اعماق آن مروارید گرانبهای علم را بیابید.
سرهنگ خلیلی اشاره ای به آسیب های اجتماعی فراروری دانشجویان کرد و افزود: یکی از معضلات امروز جامعه که هم می تواند فرصت باشد و هم تهدید شبکه‌های اجتماعی است که اگر استفاده صحیح داشته باشیم فرصت است و اگر راه را بیراه رویم تهدید و چالش است.
خلیلی نژاد هوشیاری، بصیرت افزایی، دین مداری، حفظ و تقویت کانون گرم خانواده و پیروی از قرآن و الگو گیری از زندگی ائمه معصومین را از مولفه های مهم مصونیت و پیشگیری از آسیب های جنگ نرم دشمن عنوان کرد و افزود: دانشجویان به عنوان نیروی جوان جامعه در صدر برنامه های دشمن در پیشبرد اهداف جنگ نرم قرار دارند.
سرهنگ خلیلی با تأکید بر اینکه دانشجویان ایران اسلامی الگویی کامل از جوان دینی و مکتبی بوده و حضرت “علی اکبر” (ع) را برای خود الگو انتخاب کرده اند گفت: دور شدن از ارزش های ناب اسلامی و باورهای دینی ما را در تالاب جنگ نرم دشمن گرفتار کرده و بی بند و باری را در جامعه ترویج خواهد داد.
وی ضمن اشاره به برخی از آسیب ها  از دانشجویان خواست: شأن و منزلت خود، خانواده و جایگاهی که در آن قرار دارند را بدانند و همانطور که در دستورهای دین اسلام تاکید شده یک انسان دانا می تواند بین خوبی و بدی تمییز قایل شود، حرف ها را بشنود و بهترینش را انتخاب کند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان در پایان خاطرنشان کرد: هنر دانشجویان در این است که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند و با کسب علم و آسیب شناسی، علاوه بر خدمت به جامعه، دشمن را در رسیدن به اهداف پلیدش که انزاوی نسل جوان و فروپاشی خانواده ها است ناکام گذارند.

برچسب ها:
آغاز سال تحصیلی دانشجویان رضا خلیلی نژاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان