رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان کرد:

مصرف سیگار و مواد مخدر تهدید کننده سلامت بازنشستگان

  • شناسه خبر: 107518
مصرف سیگار و مواد مخدر تهدید کننده سلامت بازنشستگان

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: مصرف سیگار و مواد مخدر و سابقه بیماری های قلبی و عروقی خطرات بسیار بزرگی است که سلامت قشر بازنشسته را تهدید می کند .

خانه » آخرین اخبار » مصرف سیگار و مواد مخدر تهدید کننده سلامت بازنشستگان

به گزارش خانه خشتی، علی اسماعیلی ندیمی در آیین تجلیل از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان که در محل تالار قصر این شهرستان برگزار شد افزود: در سن پنجاه سالگی افراد به دیابت مبتلا می شوند که در کشور ۳۵ درصد این افراد به دیابت مبتلا هستند.
وی تصریح کرد: مصرف سیگار و مواد مخدر و سابقه بیماری های قلبی و عروقی خطرات بسیار بزرگی است که سلامت این قشر را تهدید می کند .
وی بیان کرد: افراد بازنشسته حدود سی سال از زندگی خود را به فعالیت در محل کار پرداختندکه در کنار آن خانواده را هم اداره میکردند که کمتر به خودشان رسیدگی میکردند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: بیشتر افراد در سن ۵۰ سالگی بازنشسته می شوند که سن شروع به بیماریهای قلبی و عروقی و سرطانها است لذا افراد در این سن بیش از پیش باید به سلامتی خود اهمیت دهند و با تغذیه صحیح, ورزش و استفاده از مکانهای تفریحی میتوانند سلامت خود را حفظ کنند.
وی همچنین پر فشاری خون در سن بازنشستگی را خیلی در بروز بیماریها موثر دانست و توصیه کرد : بازنشستگان باید به فکر این باشند تا باحفظ سلامتی خود موجب شادابی روح و جسم خود و اطرافیانشان شوند.

برچسب ها:
بازنشتگان سلات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان