استاد اخلاق:

فرمان پذیری از ولی فقیه رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود

  • شناسه خبر: 107468
فرمان پذیری از ولی فقیه رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود

استاد اخلاق حوزه و دانشگاه گفت: فرمان پذیر بون از ولی فقیه و وحدت همه سلیقه ها در دفاع مقدس ما را به پیروزی رساند ، اعتقاد به مکتب و دین و اعتقاد به حلال و حرام باعث شد که جتنگ را اداره کنیم.

خانه » اجتماعی » فرمان پذیری از ولی فقیه رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود

به گزارش خانه خشتی ، آیت الله امامی در جمع طلاب حوزه های علمیه خواهران شهرستان رفسنجان با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در زمینه دین زدایی و عفت زدایی دشمن از جوانان اظهار داشت: دشمن از جنگ تحمیلی و راه نظامی نتیجه نگرفت و به شبیخون فرهنگی روی آورد و می خواهد کاری کند که خانه های ما دیگر محل امن نباشد که در اینصورت دیگر جامعه ایمن نخواهد بود.

وی به تاثیرات مخرب ابزار نفوذ دشمن از حمله ماهواره و موبایل اشاره کرد و گفت: در حالی که دشمن مرزها درمی نوردد ما نباید به سادگی بنشینیم بلکه باید همه وقت و تلاش خود را بگذاریم و راه چاره بیابیم.

آیت الله امامی تصریح کرد: در دفاع مقدس ما برنامه ریزی، توان رزمی و فرماندهان عالی رتبه داشتیم اما آنچه ما را به یپروزی رساند نالیدن پیش خدا بود.

وی افزود: فرماندپذیر بون از ولی فقیه و وحدت همه سلیقه ها در دفاع مقدس ما را به پیروزی رساند ، اعتقاد به مکتب و دین و اعتقاد به حلال و حرام باعث شد که جتنگ را اداره کنیم.

آیت الله امامی عفت، ایثار و توجه به ارزش ها را سلاح برتر دانست و گفت: اگر ما این سلاح ها را نداشته باشیم با چه سلاحی می خواهیم  به جنگ فرهنگی با اسرائیل برویم.

وی ادامه داد: مبارزه با آسیب ها احتماعی وظیفه ماست و راه علاج آن را باید از خودمان شروع کنیم .

آیت الله امامی خاطر نشان کرد: حوزه علمیه بنایش بر سادگی است اما باید کار شود، باید احساس دین کنیم نسبت به میراث انبیاء و باید وقت بگذاریم و بهترین کار این است که از خود و خانواده خود شروع کنیم.

وی بیان داشت: روح بندگی خضوع و نالیدن به پیشگاه خداوند است اگر این مهم رها شود پول، ریاست و ادعا جای آن را میگیرد و به همین میزان روحانیت و اثر کلام از بین می رود.

برچسب ها:
دفاع مقدس ولی فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان