امام جمعه رفسنجان در همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه مطرح کرد:

فتنه در زیر خاکستر قرار دارد / پیام این همایش به افراد واداده به غرب است / رفسنجان را در بیرون برخوردار می پندارند

  • شناسه خبر: 107102
فتنه در زیر خاکستر قرار دارد / پیام این همایش به افراد واداده به غرب است / رفسنجان را در بیرون برخوردار می پندارند

امام جمعه رفسنجان گفت: پیام این همایش حمایت از فرمایش رهبر فرزانه انقلاب بر توان داخلی و اقتصاد برون نگر، آرمان های انقلاب شهداء جهت قطع وابستگی به غیر و کار و تلاش و جدیت است، پیام این همایش به افراد واداده به غرب است که معتقد به ورود سرمایه گذار خارجی هستند، و به همه جوانان غیرتمندی است که دلشان برای رفسنجان می سوزد.

خانه » اجتماعی » فتنه در زیر خاکستر قرار دارد / پیام این همایش به افراد واداده به غرب است / رفسنجان را در بیرون برخوردار می پندارند

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم اختتامیه جشنواره رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه که صبح امروز در تالار خیام دانشگاه ولیعصر با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استان و شهرستان برگزار شد با تبریک عید بزرگ ولایت، اظهار داشت: کرامت انسانی از غدیر نهادینه شد، اگر چه فتنه گران خواستند آن را تغییر دهد اما پیام و باطن ان همچنان ماندگار مانده است.

وی افزود: امروز هم اگر فتنه گران بخواهند کاری کنند اما ماهیت انقلاب و جمهوری اسلامی را نمی توانند تغییر دهند و هرگز به این امید دست پیدا نخواهند کرد چون مکتب تشیع است و نباید تنها ظاهرا و چند قدمی جلوی پای خودمان را بببینیم.

رمضانی پور تصریح کرد: مکتب ما بر این اصل است که برای دنیا دست ذلت به هرکسی ندهیم و پیرو مکتبی هستیم که همه هستی و جان خود را بدهیم اما از ولایت شاخ مویی کنده نشود.

وی افزود: این مهم را مردم ایران اسلامی نشان داد در سال ۸۸ که فتنه گران فتنه بزرگی برپا کردند اما قیان نه دی ماه با حضور بیش از۴۰ میلیون جمعیت، پاسخ دندان شکنی به همه فتنه گران بود.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: فتنه بر زیر خاکستر قرار داد و بصیرت و هوشیاری ما ملت باید درس گرفته از واقعه غدیر باشد تا اینکه خدایی ناکرده هاله ای بر ولایت قرار نگیرد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: پیام امروز این همایش باید درس گرفتن از غدیر و کسانی که غدیری بودم و پیمان شکنی کردن باشند، این همایش نشان می دهد که  مردم رفسنجان پیشینه ولایی و اعتقادی زیادی دارند و از قرن ها گذشته بوده، هست و ادامه پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این همایش نتیجه زحمات چند ماهه ی فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان است و توانسته بخشی ار توانمندی های شهرستان را به نمایش بگذارد گرچه رفسنجان توانمندیهای زیادی داریم سرمایه های عظیم انسانی که نتوانستیم شناسایی کنیم و یا موفق به حضور نشدند.

رمضانی پور گفت: این همایش یک فراخوان بود نه اینکه تنها خواستیم بنشینیم صحبت کنیم بلکه سعی شد تا قابلیتهای رفسنجان نشان داده شود و باید به سرزمین اجداد خود توجه کنیم.

وی بیان داشت: نگاه به دولت برای سرمایه گذاری چه در گذشته و حال خطا است، بودجه های این دولت و عددهای ان ناچیز است که کاری را برای اقتصادی و زیرساخت نخواهد بود بلکه جنبه ترمیم و تسکین را دارد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: قوای سه گانه و دیگر دستگاهها اگر امنیت همه جانبه را برای سرمایه گذاری روان سازند بزرگترین خدمت برای هر شهرستان داشته اند و بهترین اقدام این است که موانع را بر طرف کنند.

وی خطاب به مسئولین کشوری و همچنین اعضای کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینجا سرمایه گذاران چندین ماه بلکه نزدیک به دوسال دویدند و بواسطه قوانین دست و پاگیر کاری برایشان انجام نشد و بعضا از سرمایه گذاری خود منصرف شدند.

رمضانی پور گفت: استاندار محترم کرمان همیشه داد از موانع زدند و مکتوب کردند و به دولت و نهایتا مجلس داده شده ، رفع همین موانع خدمت برزگی از سوی مجلس و دولت برای سرمایه گذاری است.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: پیام این همایش باید این باشد که اسلام همیشه برتری داشته و ذلت را نمی پذیرد و ما نباید فکر کنیم که از بیرون از مرزها می توانند برای ما کار کنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقامتی توجه به درون و ظرفیتهای خودمان است تصریح کرد:اگر این دولت امروز در این راستا عمل میکرد تحریم اقتصادی دشمن برای ما موثر نبود و موجب نمیشد تا در قضیه برجام امروز مسئولان برنامه برجام اقراق کنند که شاهد بدعهدی آمریکا هستیم.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: پیام این همایش حمایت از فرمایش رهبر فرزانه انقلاب بر توان داخلی و اقتصاد برون نگر،  آرمان های انقلاب شهداء جهت قطع وابستگی به غیر و کار و تلاش و جدیت است، پیام این همایش به افراد واداده به غرب است که معتقد به ورود سرمایه گذار خارجی هستند، و به همه جوانان غیرتمندی است که دلشان برای رفسنجان می سوزد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: چرا باید از ناحیه مسئولین به فرمایشات رهبری بی توجهی شود، عمده مشکلات دولت و اینکه نتوانسته به شعارهایش عمل کند همین است، ما باید متعهد به ولایت باشیم.

وی افزود: همچنان که رفسنجان را در بیرون برخوردار  می پندارند در حالیکه در درون خانواده ها محروم را داریم که با فقر ، بیکاری و مشکلات ازدواج دست و پا میزنند.

برچسب ها:
فتنه همایش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بنده خدا...

    درسته که مشکل رفسنجان حضور افاغنه هست ولی این دلیل نمیشه که از ارزشهامون غافل بشیم. به چه حقی یکی از عوامل فتنه 88 در این مراسم حضور داشته؟؟؟

    رفسنجانی

    مشکل مال بی همتی و وادادگی ماست و گر نه مگر می شود کار برای افغان ها باشد ولی برای جوان ایرانی نباشد؟! ضمناً فتنه همیشه بوده و هست، فقط الآن آتش زیر خاکستر است.

    محمد

    فتنه بزرگ رفسنجان افغانها هستن که کار را از جوانهای شهر گرفتن . کاش قدرت بیرون کردن و برگشتن به کشور خودشون رو داشتین . اون فتنه مرد مردم کشتنش فتنه الان چیز دیگه ایی هستش اقای امام جمعه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان