اهدای لوح ثبت ملی پسته رفسنجان به فرماندار

  • شناسه خبر: 106658
اهدای لوح ثبت ملی پسته رفسنجان به فرماندار

از لوح ثبت ملی پسته به نام رفسنجان رونمایی شد و این لوح از سوی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشکری استان کرمان به فرماندار رفسنجان اهدا گردید.

خانه » رفسنجان » اهدای لوح ثبت ملی پسته رفسنجان به فرماندار

به گزارش خانه خشتی، صبح امروز در مراسم افتتاحیه همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش، توسعه از لوح ثبت ملی پسته به نام رفسنجان رونمایی شد و این لوح از سوی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشکری استان کرمان به ملانوری فرماندار رفسنجان اهدا گردید.

اهدای لوح ثبت ملی پسته رفسنجان

ملانوری در این مراسم با تبریک این اتفاق میمون به مردم پر تلاش رفسنجان به خصوص کشاورزان و  ضمن خیر مقدم به حضور  میهمانان ازسراسر کشور ،  با بیان اینکه رفسنجان بزرگترین مهد تولید پسته جهان می باشد تصریح کرد :۸۰ هزار هکتار باغ پسته ،با کیفیت ترین پسته با انواع و ارقام و گونه های مرغوب و همچنین بالاترین سطح تولید پسته در رفسنجان و درختانی با قدمت هزار ساله در این شهر نشانه دهنده این بود که ما بتوانیم پسته رفسنجان را ثبت ملی کنیم و موفق هم شدیم .

وی افزود : همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه تا ۲۹ شهریور ماه به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت و اجرای برنامه رونمایی ثبت پسته ملی ،و کارگاه های تخصصی ،نمایشگاه ظرفیتها و توانمدیهای ،گام بلندی در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در حقیقت اجرا کردن فرامین مقام معظم رهبری می باشد .

اهدای لوح ثبت ملی پسته رفسنجان

وی عنوان کرد: افتتاحیه جشنواره بازیهای بومی و محلی با همت فدراسیون بازیهای محلی و بومی ،هیات های ورزشهای بومی و محلی ،و با همکاری مجتمع مس سرچشمه ،میراث فرهنگی و همه ادارات ،اصناف و بازرایان در حال برگزاریست .

اهدای لوح ثبت ملی پسته رفسنجان اهدای لوح ثبت ملی پسته رفسنجان

برچسب ها:
اهدای لوح ثبت ملی پسته رفسنجان پسته پسته رفسنجان ثبت ملی ثبت ملی پسته لوح
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان