آمریکا شرکت نفت دولتی سوریه را تحریم کرد

  • شناسه خبر: 10619
آمریکا شرکت نفت دولتی سوریه را تحریم کرد

خانه خشتی:آمریکا در راستای سیاست فشار خود به دولت سوریه شرکت نفت دولتی این کشور به نام «سایترول» را هدف تحریم‌ قرار داد. خانه خشتی به نقل از فارس:دولت اوباما دور جدید از تحریم‌ها را علیه سوریه و حزب‌الله اعمال کرد. پاتریک ونترل سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: در نشست هیلاری […]

خانه » آخرین اخبار » آمریکا شرکت نفت دولتی سوریه را تحریم کرد

خانه خشتی:آمریکا در راستای سیاست فشار خود به دولت سوریه شرکت نفت دولتی این کشور به نام «سایترول» را هدف تحریم‌ قرار داد.

خانه خشتی به نقل از فارس:دولت اوباما دور جدید از تحریم‌ها را علیه سوریه و حزب‌الله اعمال کرد.

پاتریک ونترل سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: در نشست هیلاری کلینتون وزریر امور خارجه این کشور با مخالفان دولت سوریه و رهبران ترک در استانبول، شرکت نفت دولتی سوریه، «سایترول»، هدف تحریم‌های آمریکا قرار گرفت.

در بیانیه‌ای از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز اعلام شد: حزب‌الله به علت حمایت از دولت سوریه شامل تحریم‌های آمریکا شده است.

آرون دیوید میلر یک مشاور ارشد در «ویلسون سنتر» یک گروه سیاست‌گذاری واشنگتن گفت: دولت اوباما در تلاش است تا از ابزاری برای ایجاد فشار استفاده کند.

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا نیمه‌شب گذشته در چارچوب سفری به منظور گفت‌وگو و رایزنی با مقامات ترکیه درباره تحولات سوریه وارد استانبول شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان