ثبت‌نام ۷۵ هزار خانوار در طرح پزشک خانواده رفسنجان

  • شناسه خبر: 10612
ثبت‌نام ۷۵ هزار خانوار در طرح پزشک خانواده رفسنجان

خانه خشتی:فرماندار رفسنجان گفت: بیش از ۷۵ هزار خانوار در طرح پزشک خانواده در این شهرستان سرشماری می‌شوند و تاکنون ۶۰ هزار خانوار ثبت‌نام شدند. خانه خشتی: علی‌اکبر پورمحمدی امروز در حاشیه جلسه ستاد اجرایی پزشک خانواده با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده یکی از طرح‌های خوب دولت در برنامه توسعه پنجم است، اظهار […]

خانه » آخرین اخبار » ثبت‌نام ۷۵ هزار خانوار در طرح پزشک خانواده رفسنجان

خانه خشتی:فرماندار رفسنجان گفت: بیش از ۷۵ هزار خانوار در طرح پزشک خانواده در این شهرستان سرشماری می‌شوند و تاکنون ۶۰ هزار خانوار ثبت‌نام شدند.

خانه خشتی:
علی‌اکبر پورمحمدی امروز در حاشیه جلسه ستاد اجرایی پزشک خانواده با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده یکی از طرح‌های خوب دولت در برنامه توسعه پنجم است، اظهار داشت: با اجرای این طرح دسترسی مردم به پزشک راحت‌تر و از رفتن به شهرهای دور جلوگیری و در نتیجه با کاهش هزینه‌های درمانی و ایاب و ذهاب روبه‌رو می‌شوند.

وی افزود: با اجرای طرح پزشک خانواده که هم پزشک متخصص و هم پزشک عمومی در این طرح شرکت دارند در برخی بخش‌ها هزینه‌ها ۱۰۰ و در بخش‌های دیگر به نسبت پایین‌تر و در مجموع با کاهش هزینه مواجه هستیم و این به نفع مردم است.

فرماندار رفسنجان عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح ملی چهار کمیته اعم از کمیته اطلاع‌رسانی، آمار و فناوری، آموزش و پایش کارهای عملیاتی خود را انجام تا به موفقیت مطلوب برسیم.

پورمحمدی بیان کرد: تاکنون ۸۰ پزشک عمومی و تعدادی متخصص در این طرح ثبت‌نام و اعلام همکاری کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در شهرستان رفسنجان بیش از ۷۵ هزار خانوار شرکت کنند که تاکنون ۶۰ هزار خانوار ثبت‌نام شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح پزشک خانواده بیمه خدمات درمانی و تأمین اجتماعی به همراه مخابرات، کمیته امداد، بهزیستی و رادیو رفسنجان نیز اعلام همکاری کرده‌اند و رسانه‌ها باید طرح را دقیق بشناسند و اطلاعات را در اختیار شهروندان قرار داده تا مردم از چگونگی آن با خبر شوند.

پورمحمدی اذعان داشت: طرح مذکور اشتغال‌زایی خوبی برای قشر پزشک، پرستار و ماما ایجاد می‌کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان