رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان خبر داد:

راه اندازی ۱۰ هکتار کشت گلخانه ای در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

  • شناسه خبر: 106037
راه اندازی ۱۰ هکتار کشت گلخانه ای در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: این دانشگاه متقاضی ۱۰ هکتار کاشت گلخانه ای است و با هماهنگی ها لازم صورت گرفته به دنبال ان هستیم که به سرعت راه اندازی شود.

خانه » اجتماعی » راه اندازی ۱۰ هکتار کشت گلخانه ای در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، محمد علی دهقان در افتتاحیه چهارمین کنگره ملی هیدروپونیک و تولیدات گلخانه ای در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان ضمن خیر مقدم به حاضرین با اشاره به فعالیتهای این دانشگاه از زمان تاسیس تاکنون اظهار داشت: در حال حاضر ۹ هزار و ۵۰۰ دانشجو در این دانشگاه در ۱۵ رشته دکتری، ۴۵ رشته کارشناسی ارشد و ۵۵ رشته کارشناسی تحصیل می کنند.

وی افزود: دانشگاه ولیعصر با وسعت ۴۰۰ هکتار در منطقه رفسنجان یکی از بزرگترین دانشگاههای شهر و دومین دانشگاه در استان است.

دهقان گفت: این دانشگاه سه برابر هیات علمی کارمند دارد و توانستیم با این وضعیت دانشگاه را به خوبی اداره کنیم که به موفقیت های بی شماری تاکنون دست یافته است.

چهارمین کنگره ملی هیدروپونیک و تولیدات گلخانه ای در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان (۳)

وی با بیان اینکه دانشگاه ولیعصر از ۲۵ سال گذشته اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی را اغاز کرده است تصریح کرد: در خصوصی سازی بخش های مختلف دانشگاه از سایرین جلوتر هستیم .

دهقان خاطر نشان کرد: دانشگاه ولیعصر متقاضی ۱۰ هکتار کاشت گلخانه ای است و با هماهنگی ها لازم صورت گرفته به دنبال ان هستیم که به سرعت راه اندازی شود.

وی به بحران کم آبی در شهرستان اشاره کرد و گفت: دانشگاه می تواند به عنوان مرجعی فرهنگ سازی در جهت استفاده بهینه از آب و خاک عمل کند.

برچسب ها:
بحران آب چهارمین کنگره ملی هیدروپونیک رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان کشت گلخانه ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان