مرکز فناوری جهاد دانشگاهی رفسنجان افتتاح شد

  • شناسه خبر: 10602
مرکز فناوری جهاد دانشگاهی رفسنجان افتتاح شد

خانه خشتی:مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی رفسنجان برای نخستین بار در استان کرمان عصر امروز افتتاح شد. خانه خشتی:رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان در آیین افتتاح این مرکز این نهاد را برخاسته از انقلاب اسلامی و میراثی ماندگار از امام خمینی (ره) خواند و اظهار داشت: در جهاد دانشگاهی کارهای بسیار بزرگی در زمینه توسعه […]

خانه » آخرین اخبار » مرکز فناوری جهاد دانشگاهی رفسنجان افتتاح شد

خانه خشتی:مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی رفسنجان برای نخستین بار در استان کرمان عصر امروز افتتاح شد.

خانه خشتی:رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان در آیین افتتاح این مرکز این نهاد را برخاسته از انقلاب اسلامی و میراثی ماندگار از امام خمینی (ره) خواند و اظهار داشت: در جهاد دانشگاهی کارهای بسیار بزرگی در زمینه توسعه علمی انجام شده است.

رضا کامیاب افزود: نگاه به جهاد دانشگاهی ویژه و متفاوت است و تمام نهادها به ویژه جهاد دانشگاهی باید تمام توان خود را انجام دهند تا خواسته‌های رهبر انقلاب را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: پژوهشگاه رویان یکی از مجموعه‌های جهاد دانشگاهی است که با سرافرازی کار می‌کند و مبنای کار جهاد حرکت علمی همراه با عشق و اعتقاد راسخ به امام و ولایت است.

وی خاطر نشان کرد: مرکز فناوری اطلاعات رفسنجان برای نخستین بار در استان کرمان راه‌اندازی شده و با ارائه مدرک بین‌المللی به دانش‌آموختگان در این رشته فرصت‌های شغلی زیادی ایجاد می‌کند و این افراد می‌توانند در دیگر کشورهای ادامه تحصیل دهند.

کامیاب بیان کرد: یک گروه فعال در زمینه مهندسی سازه و زلزله در پژوهشکده زلزله جهاد دانشگاهی در حال فعالیت هستند و سال گذشته بزرگ‌ترین پروژه تحقیقاتی طرح ارزیابی اشتغال و سرمایه‌گذاری استان انجام و حدود یک ماه پیش در شورای عالی اشتغال به تصویب رییس جمهور رسید که طرحی جامع در زمینه اشتغال و از افتخارات استان کرمان است.

وی ابراز داشت: برای نخستین بار در کشور دوره کارشناسی ارشد در رشته مهندسی سازه‌های فضا در جهاد دانشگاهی راه‌اندازی و دانشجویان از بهمن ماه سال جاری در این رشته مشغول به تحصیل می‌شوند.

کامیاب عنوان کرد: رفسنجان ظرفیت‌های بالایی دارد و می‌تواند در بخش‌های صنعتی به ویژه مس ایفای نقش کند.

وی به انجام چند طرح تحقیقاتی از سوی جهاد دانشگاهی استان کرمان در مجتمع مس سرچشمه در مورد مسائل زیست محیطی و نیز پروژه‌های تحقیقاتی در گل گهر سیرجان اشاره کرد و گفت: مجتمع بزرگ مس سرچشمه رفسنجان از توان بالایی برخوردار است که جهاد با پژوهش‌های خود می‌تواند در پیشرفت علمی آن مؤثر و مفید باشد.

در این مراسم فرماندار رفسنجان، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان