دکترآذین: مراکز علمی موتور حرکت کشور هستند

  • شناسه خبر: 10599
دکترآذین: مراکز علمی موتور حرکت کشور هستند

خانه خشتی:نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مراکز علمی و دانشگاهی موتور حرکت کشور به سمت موفقیت هستند. خانه خشتی:حسین آذین در حاشیه افتتاح مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی رفسنجان اظهار داشت: بدون ابزار علم پیشرفتی نخواهیم داشت. وی افزود: اهمیت مراکز علمی بسیار بالا است و این مراکز موتور حرکت […]

خانه » آخرین اخبار » دکترآذین: مراکز علمی موتور حرکت کشور هستند

خانه خشتی:نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: مراکز علمی و دانشگاهی موتور حرکت کشور به سمت موفقیت هستند.

خانه خشتی:حسین آذین در حاشیه افتتاح مرکز فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی رفسنجان اظهار داشت: بدون ابزار علم پیشرفتی نخواهیم داشت.

وی افزود: اهمیت مراکز علمی بسیار بالا است و این مراکز موتور حرکت کشور به سمت موفقیت‌ها است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نگاه‌ها به محیط علمی باید نوآور و نوگرا باشد و باید در راستای توسعه علم و فناوری‌های نظامی و … گام برداریم تا محتاج بیگانگان نشویم.

آذین ابراز داشت: جهاد دانشگاهی تلفیقی از جهاد معنوی و علمی است و باید مردم را با دانشگاه آشتی داد تا کشوری صاحب علم داشته باشیم.

وی عنوان کرد: حرکت جهاد گونه موجب رشد است و با سربلندی، عزت و استقلال حقیقی دشمنان را بر زمین می‌زنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: جهان غرب به دنبال این است که در سه حیطه سلطه فرهنگی، اقتصادی و علمی نیازمند آنها باشیم اما باید در این زمینه‌ها با تولید علم به جایی برسیم که چشم دشمنان انقلاب و اسلام را کور کنیم.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان