خبرسازی واشنگتن پست درباره ضیافت سه جانبه احمدی نژاد، اوباما و مرسی

  • شناسه خبر: 10590
خبرسازی واشنگتن پست درباره ضیافت سه جانبه احمدی نژاد، اوباما و مرسی

خانه خشتی:مدیرکل امور بین الملل دفتر رییس جمهور انتشاز خبری از سوی روزنامه واشنگتن پست درباره برگزاری ضیافت رییس جمهور مصر و آقای احمدی نژاد و دعوت اوباما به این جلسه را خبرسازی رسانه ای عنوان کرد. خانه خشتی به نقل از فارس، محمدرضا فرقانی مدیر کل امور بین الملل دفتر رییس جمهور در گفت […]

خانه » آخرین اخبار » خبرسازی واشنگتن پست درباره ضیافت سه جانبه احمدی نژاد، اوباما و مرسی

خانه خشتی:مدیرکل امور بین الملل دفتر رییس جمهور انتشاز خبری از سوی روزنامه واشنگتن پست درباره برگزاری ضیافت رییس جمهور مصر و آقای احمدی نژاد و دعوت اوباما به این جلسه را خبرسازی رسانه ای عنوان کرد.

خانه خشتی به نقل از فارس، محمدرضا فرقانی مدیر کل امور بین الملل دفتر رییس جمهور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس درباره انتشاز خبری از سوی روزنامه واشنگتن پست درباره برگزاری یک ضیافت دوجانبه بین رییس جمهور مصر و آقای احمدی نژاد و دعوت اوباما به این جلسه از سوی بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد گفت: انتشار چنین مطلبی از سوی روزنامه واشنگتن پست تنها یک خبر سازی رسانه ای است.

وی افزود: انتشار اخبار این چنینی معمولا برای ارزیابی فضا و گرفتن بازتاب و عکس العمل طرفین صورت می گیرد تا این که یک خبر واقعی باشد.

مدیر کل امور بین الملل دفتر رییس جمهور ادامه داد: از این رو به هیچ عنوان چنین مسئله ای مطرح نیست و واشنگتن پست نیز بر اساس یک خبر سازی، چنین مسئله ای را منتشر کرده است.

فرقانی گفت: پرداختن به چنین اخباری نیز دامن زدن به این خبر سازی است.

وی درباره موافقت ایران با مطرح شدن چنین پیشنهادی گفت: در مورد چیزی که وجود ندارد و مطرح هم نیست، نمی توان صحبت کرد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان