تحصن در مجتمع مس سرچشمه نسبت یه اعتراض تغییر مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران

  • شناسه خبر: 10587
تحصن در مجتمع مس سرچشمه نسبت یه اعتراض تغییر مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران

خانه خشتی:جمعی از کارکنان مجتمع مس سرچشمه صبح امروز نسبت به اعتراض تغییر مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران جلوی دروازه ورودی این کارخانه تحصن نمودند. به گزارش خبرنگار“خانه خشتی”:به دنبال زمزمه جابجایی مدیریت در شرکت ملی صنایع مس ایران جمعی از کارکنان مجتمع مس سرچشمه از صبح امروز جلوی دروازه ورودی این کارخانه تجمع […]

خانه » آخرین اخبار » تحصن در مجتمع مس سرچشمه نسبت یه اعتراض تغییر مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران

خانه خشتی:جمعی از کارکنان مجتمع مس سرچشمه صبح امروز نسبت به اعتراض تغییر مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران جلوی دروازه ورودی این کارخانه تحصن نمودند.

به گزارش خبرنگار“خانه خشتی”:به دنبال زمزمه جابجایی مدیریت در شرکت ملی صنایع مس ایران جمعی از کارکنان مجتمع مس سرچشمه از صبح امروز جلوی دروازه ورودی این کارخانه تجمع نموده و با شعارهایی حمایت خود را از مدیریت مهندس سعد محمدی اعلام نمودندو هم اکنون نیز این تحصن ادامه داشته و به تعداد آنها افزوده می گردد.
لازم به ذکر است امام جمعه محترم رفسنجان نیز در خطبه های نماز جمعه دیروز به این تعویض مدیریت اعتراض و آنرا یک کار سیاسی خواند. ولی با همه این تفاسیر هرگونه تحصن و تجمع را ناپسند و غیر قانونی خواند و خواستار آن شد که چنین کاری صورت نگیرد.

برچسب ها:
تحصن در مجتمع مس سرچشمه نسبت یه اعتراض تغییر مدیریت شرکت ملی صنایع مس ایران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان