رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:

کمبود مکان ویژه برای اجرای تعزیه در رفسنجان

  • شناسه خبر: 105853
کمبود مکان ویژه برای اجرای تعزیه در رفسنجان

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت: حداقل نیازی که تعزیه در شهرستان دارد برای رونق، یک فضای دائمی در مناسبت های مختلف به ویژه محرم و صفر است و کمبود این فضا احساس میشود، اختصاص چنین فضایی نیازمند همت دستگاههای مختلف است.

خانه » اجتماعی » کمبود مکان ویژه برای اجرای تعزیه در رفسنجان

 

به گزارش خانه خشتی، ایمان محمد آبادی در حاشیه مراسم اجرای تعزیه در شهرک شهید زینلی رفسنجان با اشاره به استقبال خوب مردم از این مراسم اظهار داشت: با این حضور ما نیز مصمم تر شدیم تا هرچه در توان داریم برای رونق تعزیه در شهرستان بکار بندیم.

وی در زمینه اختصاص مکان ویژه ای برای اجرای تعزیه در رفسنجان گفت: تعزیه جدا از اینکه یک آیین است و به اعتقادات ما برمیگردد ، جزو میراث فرهنگی ماست جلوه ای که در هیج جای دنیا مثال ندارد و باید حفظ شود و رونق یابد.

اجرای شش شب مراسم تعزیه در رفسنجان (۲)

محمدآبادی بیان داشت: حداقل نیازی که تعزیه در شهرستان  رفسنجان دارد برای رونق، یک فضای دائمی در مناسبت های مختلف به ویژه محرم و صفر است و کمبود این فضا احساس میشود.

وی با بیان اینکه باید یک اجماع میان گروه های مختلف تعزیه ای که اختلاف سلیقه دارند، صورت گیرد افزود: تجمیع گروه ها و اختصاص مکان ویزه تعزیه از توان یکی دستگاه خارج است و دستگاه های مختلف دست به دست دهند تا نقطه ای که مشکل ترافیکی یا ایجاد مزاحمت برای همسایگان را برای این امر اختصاص دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت: ما آمادگی خود را اعلام میداریم که بانی این موضوع شویم و میزبان جلساتی باشیم که دیگر مسئولین هم در کنار هم قرار گیرند، هماهنگی را انجام می دهیم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

برچسب ها:
اجرای تعزیه در رفسنجان تعزیه کمبود محمدآبادی مکان ویژه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان