فرماندار رفسنجان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

آشکار شدن بدعهدی آمریکا بر همگان موفقیت بزرگ برجام است

  • شناسه خبر: 105381
آشکار شدن بدعهدی آمریکا بر همگان موفقیت بزرگ برجام است

فرماندار رفسنجان گفت: در جریان اجرای برجام آمریکا به خیلی از عهد های خود وفا نکرد و یکی از موفقیت های بزرگ برجام این بود که بدعهدی آمریکا بر همگان آشکار شد، خیلی از کشورهایی که نمی پذیرفتند که آمریکا بدعهدی می کند و ما ادعا می کردیم، امروز همه آنها بر سرزبانشان بدعهدی آمریکا را تکرار می کنند.

خانه » سیاسی » آشکار شدن بدعهدی آمریکا بر همگان موفقیت بزرگ برجام است

به گزارش خانه خشتی، حمید ملانوری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دولت اظهار داشت: در مذارکرات هسته ای تیم کوچک اما کاردان دیپلماسی کشورمان توانست در برابر قدرت های بزرگ دنیا بایستد و در سایه درایت رهبری و تدبیر رئیس جمهور و با پشتیبانی مردم به موفقیت بزرگ دست یابد.
وی افزود: در این مذاکرات خواسته های کشور را ثابت کردیم و دنیا استفاده از انرژی هسته ای به عنوان حق مسلک ایران را پذیرفت.
ملانوری تصریح کرد: اجرای برجام یک موفقیت بزرگ برای ولایت و رهبری و مردم ایران اسلامی بود که البته با مشکلاتی همراه است.
فرماندار رفسنجان گفت: در اجرای برجام تحریم های ظالمانه علیه ایران یکجا برطرف شد و توانستیم تهدید بزرگی علیه کشورمان را از بین ببریم.
وی ادامه داد: امروز در سایه اجرای برجام شاهد حضور سران و هیات های بلند پایه در کشورمان هستیم و کشورهای زیادی برای همکاری با جمهوری اسلامی تلاش می کنند.
ملانوری خاطر نشان کرد: در جریان اجرای برجام آمریکا به خیلی از عده های خود وفا نکرد و یکی از موفقیت های بزرگ برجام این بود که بدعهدی آمریکا بر همگان آشکار شد، خیلی از کشورهایی که نمی پذیرفتند که آمریکا بدعهدی می کند و ما ادعا می کردیم امروز همه انها بر سرزبانشان بدعهدی آمریکا را تکرار می کند.

فرماندار رفسنجان از افزایش ظرفیت تولید کارخانه اروند چرخ رفسنجان بزرگترین کارخانه تولید رینگ آلومینیوم در خاورمیانه در سایه برجام یاد کرد و افزود: در حوزه اقتصادی شاهد آرامش و رونق تولید هستیم.

وی بیان کرد: تا زمانی که اسلام و ارزش‌های دینی و روحیه جهادی و انقلابی در سایه ولایت در کشور ما حاکم باشد، در آینده‌ای نزدیک همه قدرت‌های بزرگ دنیا در برابر ملت ما سر تعظیم فرود خواهند آورد.

ملانوری همچنین طرح تحول نظام سلامت را یادآور شد و عنوان کرد: در سایه این طرح بیش از ۹ میلیون‌ نفر در کشور زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و ۳۰ هزار نفر در این شهرستان از خدمات این بیمه بهره‌مند شدند.

وی اظهار کرد: در بحث هتلینگ بیمارستان‌ها و اصلاح ساختار فیزیکی مراکز بهداشتی و درمانی تغییرات بسیار خوبی ایجاد شده و بیمارستان امام‌حسین (ع) با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است که این بیمارستان، بیمارستان تخصصی زنان است.

فرماندار رفسنجان از احداث بیمارستان خصوصی ۱۵۰ تختخوابی در رفسنجان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

برچسب ها:
بدعهدی آمریکا برجام فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • وحيد

    سلام به عهدی آمریکا که برای همه مردم مشخص بود و همه اطلاع داشتند و رهبر انقلاب هم که قبلاً و در حسین مذاکرات همیشه به این موضوع اشاره می کردند که ما به آمریکا بدبین هستیم.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان