افتتاح طرح انتقال آب به روستاهای محمدآباد و عبدالله آباد رفسنجان

  • شناسه خبر: 105325
افتتاح طرح انتقال آب به روستاهای محمدآباد و عبدالله آباد رفسنجان

طرح انتقال آب به روستاهای محمدآباد و عبدالله آباد در سومین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

خانه » اجتماعی » افتتاح طرح انتقال آب به روستاهای محمدآباد و عبدالله آباد رفسنجان

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، صبح امروز با جضور ملانوری فرماندار، آرمان بخشدار بخش مرکزی و خدادادی مسئول اداره آب و فاضلاب روستایی و حداد مسئول بنیاد مسکن پروژه انتقال آب به روستاهای محمدآباد و عبدالله آباد افتتاح شد.

افتتاح طرح انتقال آب به روستاهای محمدآباد و عبدالله آباد رفسنجان

به گفته خدادادی در اجرای این طرح ۱۱.۵کیلومتر خط انتقال لوله و افزایش حجم مخزن ذخیره اب در محل حومه شرقی انجام شده و  اعتبار۲۱میلیارد ریال از سوی دولت برای این طرح در نظر گرفته شده بود.

ملانوری در این مراسم حل مشکلات اب اشامیدنی در رفسنجان را یکی از موضوعات مهم و الویت های اصلی شهرستان برشمرد و گفت: نباید آب آشامیدنی را هدر داد یا استفاده نابجا کرد این نعمت خدادادی را باید برای نسل آینده هم گذاشت تا انها هم استفاده کنند.
وی تصریح کرد: روستاهای محمد اباد میثم و عبدالله اباد مشکل کمبود و کیفیت پایین اب داشتند که با اعتبار ۲۱میلیارد ریال از سوی دولت پروژه ابرسانی برای انها اجرا گردید.
ملانوری بیان کرد: در حوزه اب فاضلاب روستایی و شهری امسال اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است تا در جاهایی که با مشکل اب روبرو هستند هزینه شود.

افتتاح طرح انتقال آب به روستاهای محمدآباد و عبدالله آباد رفسنجان افتتاح طرح انتقال آب به روستاهای محمدآباد و عبدالله آباد رفسنجان افتتاح طرح انتقال آب به روستاهای محمدآباد و عبدالله آباد رفسنجان افتتاح طرح انتقال آب به روستاهای محمدآباد و عبدالله آباد رفسنجان

برچسب ها:
آب آب رفسنجان انتقال محمدآباد و عبدالله آباد رفسنجان هفته دولت هفته دولت در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان