نایب رئیس صنف خبازان :

توزیع ناعادلانه نان در سوپرمارکتهای رفسنجان بزرگترین معضل نانوائیها

  • شناسه خبر: 104445
توزیع ناعادلانه نان در سوپرمارکتهای رفسنجان بزرگترین معضل نانوائیها

نایب رئیس صنف خبازان رفسنجان توزیع ناعادلانه نان در سوپرمارکتها را بزرگترین معضل نانوائیها دانست و افزود :اگر تدابیری اندیشیده شود که از توزیع نان هایی که شاید در بدترین شرایط بهداشتی پخت و عرضه می شوند جلوگیری شود کمک بزرگی به نانوائیها خواهد شد .

خانه » اجتماعی » توزیع ناعادلانه نان در سوپرمارکتهای رفسنجان بزرگترین معضل نانوائیها

به گزارش خانه خشتی، محمد علی عشقی نایب رئیس صنف خبازان رفسنجان در جلسه بررسی مشکلات نانوائیهای رفسنجان با بیان اینکه اهداف کلی سند امنیت نان مهم می باشد اظهار داشت :سهم نانوا در سند امنیت نان را باید مورد بررسی قرار دهیم چراکه عوامل زیادی در این زمنیه درگیر هستند.
وی با اشاره به اینکه رنگ و تابلومغازه نانوایی برند نیست ولی شروع خوبی می باشد افزود :۳۰% یک نانوایی به ماشین الات ،۴۰% به مواد اولیه و ۴۰ % و یا بیشتر به نیروی ماهر بستگی دارد لذا کیفیت را درجای دیگر باید جستجو کردتا بتوانیم مشکل نانوائی ها را حل کنیم .
وی بیان داشت :نزدیک ۱٫۵ سال است که هیچ تسهیلاتی به نانوائی های داده نشده است بطوریکه نانوائیهایی بودند در خصوص خرید تابلو مشکل مالی داشتند ولی با ما همکاری کردند .
وی افزود : اگر وام برای بهسازی نانوایی داده شود با بهسازی، مشکلات کیفیت نان هم حل خواهد شد
عشقی توزیع ناعادلانه نان در سوپرمارکتهای رفسنجان را بزرگترین معضل نانوائیها دانست و افزود :اگر تدابیری اندیشیده شود که از توزیع نان هایی که شاید در بدترین شرایط بهداشتی پخت و عرضه می شوند جلوگیری شود کمک بزرگی به نانوائیها خواهد شد .
وی افزود :نان خانگی باید در محل خودش توزیع و فروخته شود.

برچسب ها:
توزیع رفسنجان معضل نان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان