طرح جدی رژیم صهیونیستی برای تقسیم مسجد الاقصی

  • شناسه خبر: 10422
طرح جدی رژیم صهیونیستی برای تقسیم مسجد الاقصی

موسسه بین المللی قدس خبر داد; به گزارش “خانه خشتی” : فراخوانی موسسه بین المللی قدس از تصمیم جدی رژیم صهیونیستی برای سیطره بر مسجد مبارک الاقصی و تقسیم آن از طریق تبدیل صحن های این مسجد به پارک و بوستان های عمومی خبر داد. این موسسه با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که سیر […]

خانه » آخرین اخبار » طرح جدی رژیم صهیونیستی برای تقسیم مسجد الاقصی

موسسه بین المللی قدس خبر داد;

به گزارش “خانه خشتی” : فراخوانی موسسه بین المللی قدس از تصمیم جدی رژیم صهیونیستی برای سیطره بر مسجد مبارک الاقصی و تقسیم آن از طریق تبدیل صحن های این مسجد به پارک و بوستان های عمومی خبر داد.

این موسسه با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که سیر حوادث و تشدید روند حملات به مسجد الاقصی طی دوره اخیر نشانگر تصمیم جدی این رژیم برای تقسیم مسجد الاقصی و تبدیل صحن های آن ـ که جزء لاینفک این مسجد هستند ـ به اماکن گردشگری برای یهودیان افراطی است تا زمینه ورود یهودیان به مسجد الاقصی از طریق این بوستان ها و سیطره کامل بر این مسجد از طریق تحمیل امر واقع بر امت اسلامی و عربی فراهم آید.

در ادامه این بیانیه آمده است که مساله تبدیل صحن های مسجد الاقصی به بوستان و پارک یکی از بندهای اصلی طرح “اورشلیم ۲۰۲۰” بود که یورام زاموش اعلام کرده بود و علاوه بر این، نیر برکات شهردار قدس اشغالی در جریان تبلیغات انتخاباتی اش و آریئل شارون نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به هنگام ورود جنجالی خود به مسجد الاقصی در سال ۲۰۰۰ هم به آن اشاره کرده بودند.

موسسه قدس با اشاره به اینکه تبدیل صحن های مسجد الاقصی به باغ و بوستان به معنای سیطره شهرداری صهیونیستی قدس بر بخش اعظم این مسجد در راستای تبدیل آنها به مراکز گردشگری و اماکن مذهبی یهودی و در نهایت احداث معبد کذایی و پایان دادن به موجودیت مسلمانان در مسجد الاقصی است، تاکید کرد که این طرح یادآور سیطره دولت عبری بر مسجد حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل است که یهودیان توانستند بخش اعظم آنرا به معبد یهودی تبدیل کنند.

این بیانیه در پایان از امت عربی و اسلامی و علما و رهبران و اندیشمندان و فرهیختگان و اقشار مختلف مردم کشورهای عربی و اسلامی خواست که این پیام را به گوش رژیم صهیونیستی برسانند که اجازه تقسیم مسجد الاقصی و تبدیل صحن های آن به باغ و بوستان را نخواهند داد.

برچسب ها:
برای تقسیم مسجد الاقصی طرح جدی رژیم صهیونیستی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان