پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

بهسازی، آسفالت و ساماندهی بیش از ۸ نقطه شهر رفسنجان در آینده ای نزدیک

به گزارش خانه خشتی، سید علی پورباقری معاون فنی و عمرانی شهرداری با اشاره به بازدید شهردار رفسنجان از نقاط مختلف شهر، به تصمیمات اخذ شده پیرامون این مناطق اشاره کرد و گفت: در بازدید از مسیر پل رستم آباد تا ابراهیم آباد مقرر گردید با تأمین قیر مورد نیاز توسط دهیاری ابراهیم آباد، روکش آسفالت مسیر توسط شهرداری اجرا شود.

وی تکیمل و راه اندازی سالن ورزشی رحمت آباد و رستم آباد و ساختمان اداری آن را از دیگر برنامه های آتی شهرداری طی این بازدید عنوان کرد و افزود: در صورت تأمین بودجه، این سالن ورزشی سریعاً تکمیل و راه اندازی می شود.

پورباقری هم چنین به بازدید شهرداری از محله اسدآباد فارسی اشاره کرد و گفت: در این بازدید مقرر شد مسیر بعد از پل اسدآباد از رودخانه تا انتهای منازل مسکونی خیابان بازسازی و آسفالت شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان از جمع آوری و کانیوو جدول جوی ضلع غربی چهار راه علی آباد و تقاطع ۱۷ شهریور خبر داد و با اشاره به بازدید شهردار از رودخانه صادق آباد، گفت: به زودی پل ارتباطی بین صادق آباد و سمت دیگر رودخانه احداث می شود.

وی نقشه برداری، طراحی و بازسازی خیابان شهید سرچشمه پور را از دیگر تصمیمات شهردار در بازدیدهای اخیر عنوان کرد و افزود: پس از نقشه برداری انتهای خیابان شهید خالویی، آب های سطحی جمع آوری و آسفالت شود.

پورباقری هم چنین از استقرار اکیپ آسفالت در کوچه شهید پرتوی خبر داد و اظهار کرد: به زودی مسیر بین خیابان شهید مصطفی خمینی و کارگر لکه گیری، بازسازی و آسفالت می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه اصلاح و بهسازی پیاده روی ابتدای بلوار طالقانی تا خیابان شهید پورمحمدی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، از احداث پارکینگ حاشیه ای در مجاورت میدان شهدا خبر داد.

خروج از نسخه موبایل