دستگیری باند سرقت موتورسیکلت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 10301
دستگیری باند سرقت موتورسیکلت در رفسنجان

خانه خشتی:فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: همه اعضای باند سرقت موتورسیکلت در شهرستان رفسنجان دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند. به گزارش خانه خشتی:سیدمحمد رضایی از انهدام باند سرقت موتور‌سیکلت در کشکوئیه خبر داد و گفت: در پی اطلاع از یک فقره سرقت موتور‌سیکلت در کشکوئیه مأموران پاسگاه این شهر با تشکیل اکیپی برای دستگیری […]

خانه » آخرین اخبار » دستگیری باند سرقت موتورسیکلت در رفسنجان

خانه خشتی:فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: همه اعضای باند سرقت موتورسیکلت در شهرستان رفسنجان دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.
به گزارش خانه خشتی:سیدمحمد رضایی از انهدام باند سرقت موتور‌سیکلت در کشکوئیه خبر داد و گفت: در پی اطلاع از یک فقره سرقت موتور‌سیکلت در کشکوئیه مأموران پاسگاه این شهر با تشکیل اکیپی برای دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

رضایی افزود: پس از تحقیقات مأموران این پاسگاه ۳ نفر مظنون شناخته و پس از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی به صورت غافلگیرانه هر ۳ متهم دستگیر شدند.

وی بیان داشت: متهمان پس از بازجویی به سرقت خود اعتراف و یک نفر مال‌خر را معرفی و ۳ دستگاه موتور سیکلت دیگر در این راستا کشف که به صاحبانش تحویل داده شدند و متهمان به پلیس آگاهی شهرستان رفسنجان انتقال داده شدند.

برچسب ها:
دستگیری باند سرقت موتورسیکلت در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان