معاون لاوروف:برخی طرف‌ها از استعفای عنان برای اقدام نظامی علیه سوریه بهره می‌برند

  • شناسه خبر: 10279
معاون لاوروف:برخی طرف‌ها از استعفای عنان برای اقدام نظامی علیه سوریه بهره می‌برند

خانه خشتی:معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: کاملا روشن است نیروهایی وجود دارند که مایلند کوفی عنان از روند حل و فصل مناقشه سوریه کنار گذاشته شود تا دستان آنها برای اقدامات نظامی علیه این کشور باز باشد. خانه خشتی به نقل از فارس،”گنادی گاتیلوف” معاون وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که تصمیم “کوفی […]

خانه » آخرین اخبار » معاون لاوروف:برخی طرف‌ها از استعفای عنان برای اقدام نظامی علیه سوریه بهره می‌برند

خانه خشتی:معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: کاملا روشن است نیروهایی وجود دارند که مایلند کوفی عنان از روند حل و فصل مناقشه سوریه کنار گذاشته شود تا دستان آنها برای اقدامات نظامی علیه این کشور باز باشد.

خانه خشتی به نقل از فارس،”گنادی گاتیلوف” معاون وزیر امور خارجه روسیه معتقد است که تصمیم “کوفی عنان” برای عدم ادامه ماموریت خویش بعنوان نماینده ویژه سازمان ملل متحد و اتحادیه کشورهای عربی در امور سوریه سئوالات بسیاری را در خصوص آینده حل و فصل مناقشه در این کشور بوجود آورده است.

گاتیلوف در صفحه «توییتر» خود در این خصوص نوشته است: کوفی عنان یک میانجیگر بین المللی صادق و درستکار است، ولی کسانی هستند که می خواهند وی از این بازی کنار گذاشته شود تا دستان آنها برای اقدامات نظامی علیه سوریه باز شود. این مسئله از هم اکنون مشخص است.

“بان کی مون” دبیر کل سازمان ملل متحد روز پنج شنبه اعلام کرد که کوفی عنان قصد ندارد بعد از پایان مدت ماموریت خویش در تاریخ ۳۱ آگوست سال جاری، آن را تمدید کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان