دیدار ۲ ساعت و نیمه متکی با باهنر

  • شناسه خبر: 10228
دیدار ۲ ساعت و نیمه متکی با باهنر

خانه خشتی:منوچهر متکی از گزینه‌‌های احتمالی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای ریاست جمهوری یازدهم، صبح امروز با محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین دیدار کرد. خانه خشتی به نقل از فارس،دیدار متکی با باهنر از ساعت ۷ بامداد امروز پنجشنبه در دفتر مرکزی جامعه اسلامی مهندسین انجام شد و ساعت ۹:۳۰ دقیقه […]

خانه » آخرین اخبار » دیدار ۲ ساعت و نیمه متکی با باهنر

خانه خشتی:منوچهر متکی از گزینه‌‌های احتمالی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای ریاست جمهوری یازدهم، صبح امروز با محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین دیدار کرد.

خانه خشتی به نقل از فارس،دیدار متکی با باهنر از ساعت ۷ بامداد امروز پنجشنبه در دفتر مرکزی جامعه اسلامی مهندسین انجام شد و ساعت ۹:۳۰ دقیقه پایان یافت.

روزگذشته نام وزیر سابق امورخارجه در کنار نام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور و محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران به عنوان نامزدهای جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری مطرح شد.

محمدرضا باهنر درباره نشست امروز خود با متکی به خبرنگار فارس گفت: جلسات جبهه پیروان هر هفته مرتب برگزار می‌شود و آقای متکی هم عضو شورای مرکزی این جبهه است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به سؤالی درباره انجام مباحث انتخاباتی در این دیدار نیز اعلام کرد: هنوز وارد مصادیق نشدیم و آقای متکی در این باره حرفی نزد و ما هم در این باره صحبتی نداشتیم.

برپایه این خبر اگرچه باهنر گفت که دیدار امروز وی با متکی در چارچوب جلسات مستمر شورای مرکزی جبهه پیروان بوده اما نکته قابل توجه عدم حضور برخی اعضا از جمله سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی این جبهه در این نشست بود.

خبرنگار فارس از متکی هم درباره دیدار امروز خود با دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و ارتباط آن با طرح نام او به عنوان داوطلب ریاست جمهوری آینده سؤال کرد اما وی حاضر به اظهار نظر در این باره نشد و به ذکر این جملات بسنده کرد: “عذرخواهی می‌کنم”،”التماس دعا دارم”،”خیلی ارادت داریم”،”خداحافظ شما”.

یادآوری می‌شود سال گذشته برخی چهر‌ه‌های اصولگرا، ایده تشکیل هیئت بزرگ اصولگرایان توسط متکی و باهنر را در راستای وحدت طیف‌ها و احزاب این جریان مطرح کردند و ایجاد آن را برای پیگیری امور اجرایی و انتخاباتی کارآمد دانسته بودند و از سوی دیگر باهنر بارها از لزوم تاسیس “حزب فراگیر” در جبهه اصولگرایی سخن گفته بود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان