پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

استفاده قاچاقچیان از فضای مجازی جهت تبلیغ و فروش انواع مواد مخدر روان گردان

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ خلیلی در همایش پیشگیری و مقابله با مواد مخدر یکی از اصلی ترین راه های پیشگیری از مواد مخدر را کانون گرم خانواده دانست و اظهار داشت :خانواده ها با کنترل فرزندان  خود و ایجاد باورهای درست می توانند گام موثری در این زمینه بردارند چراکه باورهای غلط استفاده مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان براین معضل اجتماعی دامن زده است .
وی با اشاره به اینکه دشمن برای نابودی نسل ما نیازی به توپ و تفنگ و اسلحه ندارد گفت :ما مبارزه بی امان خود را در این راستا آغاز نموده ایم و نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند در این کار موفق شود لذا همه ما باید به میدان آمده و با این پدیده مبارزه کنیم .
وی در زمینه  استفاده قاچاقچیان از فضای مجازی جهت تبلیغ و فروش انواع مواد مخدر روان گردان به جوانان هشدارداد و گفت :با توجه به تکنو لوژی روز دنیا و استفاده جوانان از فضای مجازی دشمن بهترین فضا را برای از بین بردن جوانان در نظر گرفته است لذا این مسائل  همه زنگ خطری است برای ما که مشارکت کنیم و اجازه ندهیم که با باورهای جوانان ما بازی شود و زمینه تجارت مواد مخدر روانگردان در جامعه باز شود .
وی از همه مسئولین ادارات درخواست نمود ضمن فرهنگ سازی در این حیطه یک مبارزه جدی و بی امان جهت پیشگیری و مقابله  آغاز نمایند .

خروج از نسخه موبایل