پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

۲۵ شوال قرار عاشقان مکتب جعفری

حرکت کاروان صادقیه رفسنجان

حرکت کاروان صادقیه رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، خداوند را شاکریم  که حرکت همه ساله کاروان صادقیه رفسنجان (راهیان ولایت) جلوه ای از تکریم مقام عالی حضرت صادق الائمه (ع)و حماسه ابراز محبت نسبت به آن امام همام و نشان افتخار شهرستان رفسنجان (سرزمین دارالصادقیون) در روز بزرگداشت امامزاده سیدجلال الدین اشرف به عنوان سنتی پویا در تاریخ رفسنجان ماندگار  گردیده است.

وظیفه کسانی که مشرّف به شرف مذهب جعفری هستند آن است که روز شهادت آن حضرت به پا خیزند و در هیئات عزاداری به شوق زیارت آن قبر ویرانه که محبوب خدا در آن آرمیده، بر سر و سینه زنند و با ناله های جانسوز به یاد آن امام مظلوم و پیکر مسموم و مرقد معدوم باشند، تا مشمول دعای خیر و مستجاب آن  حضرت شوند که فرمود«رحم الله من احیی امرنا» رحمتی که سرمایه ی سعادت و وسیله ی نجات از شدائد برزخ و قیامت است. با آن ناله ها، به دعای خیر حضرت مشمول رحمتی گردد

پس بیایید در ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع)  همزمان با سومین همایش بزرگداشت امامزاده سیدجلال الدین اشرف و نهمین سال حرکت کاروان صادقیه رفسنجان روز شنبه ۹ مردادماه ۱۳۹۵ با حضور در کاروان صادقیه  ابراز محبتمان را به ساحت مقدس اهل بیت علیهم السلام تثبیت کنیم. وعده ما:
صبح شهادت (صبح روز ۲۵ شوال) ساعت ۸ رسمی از مسیرهای دهستان رضوان  به سمت امامزاده سیدجلال الدین اشرف:
میسر اول: از جامعه القرآن امام صادق (ع) و مساجد سه قریه اسماعیل آباد نوق به طرف امامزاده.
مسیر دوم : از سقاخانه فیض آباد، مسجد صاحب الزمان (عج) حسن آباد صادق الائمه (ع) و مساجد سه قریه شمس آباد نوق به طرف امامزاده .
مسیر سوم :سقاخانه جعفر آباد ، روستای  رحمت آباد نوق و سقاخانه نعمت آباد به طرف امامزاده.
مسیر چهارم :جامعه القرآن امام حسن مجتبی (ع) و مساجد سه قریه شمس آباد به سمت امامزاده.
عصر شهادت(عصر روز ۲۵ شوال) ساعت ۱۶ از مسجد جامع جوادیه فلاح به سمت گلزار شهدا.

کسانی که میخواهند به نیابت از امواتشان برای پذیرایی از عزاداران مکتب تشیع و میهمانان امامزاده با غذای نذری بهره مند شوند در این امر خیر شریک شوند جهت هماهنگی بیشتر با شماره (۰۹۱۳۳۹۲۸۳۱۷و یا از طریق ایمیل :  karevansadeghiye@gmail.com

یا از طریق تلگرام به شماره :  ۰۹۳۹۳۲۴۱۹۱۹) تماس حاصل فرمایند تا امواتشان جزء بانیان صادقیه ثبت گردد امیدواریم که عملشان مقبول حق و ذخیره عالم قبر و قیامت گردد.

خروج از نسخه موبایل