ضرورت اطلاع‌رسانی مطلوب برای طرح پزشک خانواده

  • شناسه خبر: 10130
ضرورت اطلاع‌رسانی مطلوب برای طرح پزشک خانواده

خانه خشتی:فرماندار رفسنجان گفت:متولیان اجرای طرح پزشک خانواده باید از طریق مطبوعات‌، رسانه‌ها و تریبون نماز جمعه اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح انجام دهند. خانه خشتی:علی‌اکبر پور‌محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده در شهرستان رفسنجان به اهمیت و اجرای صحیح این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: همه باید […]

خانه » آخرین اخبار » ضرورت اطلاع‌رسانی مطلوب برای طرح پزشک خانواده

خانه خشتی:فرماندار رفسنجان گفت:متولیان اجرای طرح پزشک خانواده باید از طریق مطبوعات‌، رسانه‌ها و تریبون نماز جمعه اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح انجام دهند.

خانه خشتی:علی‌اکبر پور‌محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده در شهرستان رفسنجان به اهمیت و اجرای صحیح این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: همه باید با همدلی و‌ همت برای اجرایی شدن این برنامه امکانات لازم را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه مردم باید آگاهی‌های لازم را در مورد این برنامه داشته باشند، افزود: متولیان اجرای این طرح باید از طریق مطبوعات‌، رسانه‌ها و تریبون نماز جمعه اطلاع‌رسانی به موقع و صحیح انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز در مورد اجرای طرح پزشک خانواده شهری گفت: یکی از آرزوهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی دسترسی عادلانه همه مردم به خدمات بهداشتی درمانی بوده و همواره در سیاست‌گذاری‌های ابلاغی مقام معظم رهبری این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

عباس اسماعیلی ابراز داشت: لذا در برنامه پنجم توسعه‌ قانون اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع برای تمام‌ مردم کشور الزامی شده است.

وی افزود: مراحل اجرایی برنامه پزشک خانواده از ابتدای‌ سال جاری با انجام سرشماری از خانوارها و ثبت‌نام از پزشکان آغاز‌ و هم اکنون نیز بیش از ۷۰ درصد مراحل عملیاتی و راهبردی این طرح انجام شده است.

اسماعیلی گفت: به امید خداوند متعال و با همیاری همه مسئولان شهرستان امیدواریم این طرح از اول شهریور ماه و همزمان با هفته دولت در شهرستان رفسنجان اجرا شود.

احمد جمالی‌زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز به سرشماری از ۶۰ هزار خانوار در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۴۰ پزشک در این طرح ثبت‌نام کردند.

وی افزود: ۲۱۵ دستگاه کامپیوتر برای ثبت اطلاعات خانوار خریداری شده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان