ادامه محاصره نوار غزه و تشدید مشکلات دارویی و درمانی مردم

  • شناسه خبر: 9869
ادامه محاصره نوار غزه و تشدید مشکلات دارویی و درمانی مردم

همزمان با ادامه محاصره مردم نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی مشکلات دارویی و درمانی در این منطقه تشدید شده است. خانه خشتی به نقل از فارس؛ شبکه بی بی سی عربی در گزارشی از غزه تاکید کرد که وضعیت بهداشت و درمان در وضعیت بسیار خطرناکی قرار دارد. این شبکه تاکید کرد که هر روز […]

خانه » آخرین اخبار » ادامه محاصره نوار غزه و تشدید مشکلات دارویی و درمانی مردم

همزمان با ادامه محاصره مردم نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی مشکلات دارویی و درمانی در این منطقه تشدید شده است.

خانه خشتی به نقل از فارس؛ شبکه بی بی سی عربی در گزارشی از غزه تاکید کرد که وضعیت بهداشت و درمان در وضعیت بسیار خطرناکی قرار دارد.

این شبکه تاکید کرد که هر روز تعداد زیادی از مردم در مقابل مراکز حقوق بشری برای دریافت کمک‌های بشر دوستانه درمانی حضور دارند.

یکی از شهروندان فلسطینی که فرزندش از ناراحتی قلبی رنج می‌برد و خطر مرگ فرزندش را تهدید می‌کرد، گفت: کودکان ما دارو ندارند و نمی توانیم این وضعیت را تحمل کنیم.

ایاد العلمی رئیس مرکز حقوق بشر غزه از تشکیل کمیته برای حل مشکلات دارویی و بهداشتی مردم در نوار غزه خبر داد و افزود: مسئولیت این شرایط بر عهده همه است.

با ادامه محاصره نوار غزه از سوی رژیم اسرائیل، بیمارستان‌های این منطقه با مشکل کمبود تجهیزات پزشکی روبرو هستند و فلسطینیان به شدت به کمک‌های دارویی نیازمندند.

اشرف القادر مدیر روابط عمومی و اطلاعات وزارت بهداشت غزه گفته بود: “دستگاه‌های نگهداری نوزادان، دستگاه‌های دیالیز، آزمایشگاه‌های هماتولوژی، بخش‌های کاتتریزاسیون قلبی، آی سی یو و همچنین بخش‌های رادیولوژی با مشکل کمبود دارو و امکانات پزشکی روبرو هستند.”

رژیم اسرائیل از ژوئن ۲۰۰۷ نوار غزه را تحت محاصره شدید نظامی قرار داده است و حتی اجازه ورود مایحتاج اولیه زندگی ساکنان غزه را به این منطقه نمی‌دهد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان