سید حسن نصرالله: ما با “جنگ نرم” تحت مدیریت آمریکا مواجه هستیم/ مقاومت فکری و فرهنگی ضرورت امروز ماست

  • شناسه خبر: 9817
سید حسن نصرالله: ما با “جنگ نرم” تحت مدیریت آمریکا مواجه هستیم/ مقاومت فکری و فرهنگی ضرورت امروز ماست

خانه خشتی:دبیرکل حزب الله لبنان گفت: همان طور که امام خامنه‌ای(مد ظله عالی) فرمودند ما امروز با نوع دیگری از جنگ به نام جنگ نرم روبرو هستیم که آمریکا آن را مدیریت می‌کند. خانه خشتی به نقل از فارس، سید حسن نصرالله در سخنرانی خود در مراسم جشن فارغ التحصیلی فرزندان شهدای مقاومت در شهر […]

خانه » آخرین اخبار » سید حسن نصرالله: ما با “جنگ نرم” تحت مدیریت آمریکا مواجه هستیم/ مقاومت فکری و فرهنگی ضرورت امروز ماست

خانه خشتی:دبیرکل حزب الله لبنان گفت: همان طور که امام خامنه‌ای(مد ظله عالی) فرمودند ما امروز با نوع دیگری از جنگ به نام جنگ نرم روبرو هستیم که آمریکا آن را مدیریت می‌کند.

خانه خشتی به نقل از فارس، سید حسن نصرالله در سخنرانی خود در مراسم جشن فارغ التحصیلی فرزندان شهدای مقاومت در شهر بیروت تصریح کرد: امروز ما جنگی از نوع دیگر مواجه هستیم که امام خامنه ای آن را جنگ نرم نامیدند که دولت آمریکا آن را مدیریت می کند و دشمن اسرائیلی صرفا جنگجو در این جنگ است.

وی افزود: کسی که جنگ نرم را مدیریت می کند؛ به جستجوی رمز قدرت چیست و آنها می دانند که از یورش به خاک ما ناتوان هستند واز این رو اندیشه و افکار و فرهنگ ما را نشانه رفتند تا اینکه ما مردانی نظیر علی و احمد عنیسی (از شهیدان مقاومت) نداشته باشیم.

سید حسن نصرالله گفت: لبنان اکنون با وجود هرچه در آن روی می دهد، امن تر از واشنگتن و نیویورک است.

وی تصریح کرد: ما به مقاومتی از نوعی دیگر یعنی مقاومت فکری و فرهنگی برای محافظت از ارزش ها و ایمان خویش نیاز داریم زیرا این مقاومت فاکتور قدرت و پیروزی ما به شمار می رود.

دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز کسانی هستند که می‌گویند، حزب الله در تنگناست و در وضعیت سختی بسرمی‌برد، اما من به شما می‌گویم این افراد با توجه به دیدگاه‌های خود فکر می‌کنند، چون مقاومت هم اکنون ۳۰ سال است که با دشواری‌هایی مواجه بود و جنگ ۲۰۰۶ بهترین دلیل این مدعاست. طی جنگ ۲۰۰۶ برخی تصور کردند که مقاومت آخرین نفس‌های خود را می‌کشد، در حالی‌که خود مقاومت از پیروزی سخن می‌گفت.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان