رئیس ستاد زکات شهرستان رفسنجان:

با فرهنگ سازی ، ترویج و مدیریت می توانیم در پیشرفت مذهبی جوانان موثر باشیم

  • شناسه خبر: 97620
با فرهنگ سازی ، ترویج و مدیریت می توانیم در پیشرفت مذهبی جوانان موثر باشیم

رئیس ستاد زکات شهرستان رفسنجان گفت: انفاقات عام ، خیرات و بناها ،زکات مستحبی هستند که با فرهنگ سازی ، ترویج و مدیریت شما مسئولین می توان گامهای بزرگتر و هدفمندتری در جهت پیشرفت فرهنگی و مذهبی جوانان شهرستان برداشت .

خانه » آخرین اخبار » با فرهنگ سازی ، ترویج و مدیریت می توانیم در پیشرفت مذهبی جوانان موثر باشیم

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در جلسه شورای زکات شهرستان رفسنجان ضمن اشاره به آیه ای از قران کریم در خصوص زکات و انفاق اظهار داشت :خیلی خوب است که هر از چندگاهی همه ما دور هم جمع شویم و درخصوص تجارب زکات تبادل نظر کنیم .

وی افزود : نوع روش ها در خصوص جمع آوری زکات باید با مدیریت و اولیت بندی در خصوص نیاز جامعه انجام شود .

امام جمعه رفسنجان از جنگ نرم افزاری که علیه نوجوانان و جوانان راه افتاده است یاد کرد و اظهار داشت :اگر واقف برحسب نیاز افراد ،وقف خود را صرف اموراتی که ضرورت دارد بکنند مطمئنا کارایی بهتری خواهد داشت .

photo_2016-06-21_19-03-36

وی تصریح کرد : یکی از جنگهایی که علیه فرزندان ما صورت می گیرد بی نماز کردن فرزندان این جامعه است و به علت عدم پول و منابع مالی در زمینه نماز و ملزومات نمازخانه کار زیادی صورت نگرفته است ،خیرین و وقف کننده ها می توانند در این زمینه ها فعالیت های ارزشمندی داشته باشند .

رمضانی پور به ظرفیت بالای طلبه در رفسنجان اشاره کرد و افزود : تاکنون بیش از ۱۴۰ خواهر طلبه برای سال جدید تحصیلی ثبت نام شده اند  و امسال هم تعداد این طلبه ها رو به افزایش است و ما با ساخت حوزه علمیه می توانیم از این ظرفیتها استفاده نماییم .

وی خاطر نشان کرد :مسئولین در جهت الویت بندی فقرای واقعی با ایجاد یک سامانه اینترنتی یکسان و همچنین در خصوص ایجاد مدیریت در بحث وقف هایی که از سوی خیرین صورت می گیرد می توانند در جهت رفع محرومیت زدایی و ایجاد بناهای ضروری نقش مهمی داشته باشند .

امام جمعه ضمن تشکر از تلاشهای مسئولین در خصوص جمع آوری زکات تصریح کرد : انفاقات عام ، خیرات و بناها ،زکات مستحبی هستند که با فرهنگ سازی ، ترویج و مدیریت شما مسئولین می توان گامهای بزرگتر و هدفمندتری در جهت پیشرفت فرهنگی و مذهبی جوانان شهرستان برداشت .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان