به همت مجتمع زبان آفرین صورت گرفت؛

آموزش مکالمه زبان عربی برای اولین بار در رفسنجان

  • شناسه خبر: 97578
آموزش مکالمه زبان عربی برای اولین بار در رفسنجان

به همت مجتمع زبان آفرین، آموزش مکالمه زبان عربی برای اولین بار در رفسنجان آغاز شد.

خانه » آخرین اخبار » آموزش مکالمه زبان عربی برای اولین بار در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، به دنبال راه اندازی کلاس های مکالمه زبان عربی برای اولین بار در شهرستان رفسنجان توسط مجتمع زبان آفرین، به گفت و گو با مدیر این مؤسسه پرداختیم؛

مسعود قلی زاده در گفت و گو با خبرنگار ما، با اعلام این خبر، گفت: اهمیت فراگیری زبان عربی توسط شهروندان بر کسی پوشیده نیست؛ لذا به عنوان یک مرکز آموزش زبان های خارجه و با هدف کمک به شهروندان برای درک بهتر کاربردهای روزمره زبان عربی در قرائت نماز، قرآن، ادعیه و … تصمیم به راه اندازی کلاس های تخصصی ویژه زبان عربی گرفتیم.

وی احساس نیاز شهرستان در یادگیری زبان عربی را یکی از اهداف مجتمع زبان آفرین در این راستا بیان کرد و افزود: با توجه به وجود رشته های علوم قرآن و حدیث در دانشگاه های رفسنجان و گرایش و علاقمندی دانشجویان این رشته، ایجاد مرکزی برای آموزش مکالمه زبان عربی ضرورت یافت.

قلی زاده در ادامه از حضور اساتید برجسته زبان عربی در مجتمع زبان آفرین خبر داد و اظهار کرد: از آنجایی که به عنوان اولین مجموعه آموزش زبان های خارجه در رفسنجان، آموزش زبان عربی را در دستور کار خود قرار داده بودیم، استفاده از اساتید مجرب برای افزایش کیفیت آموزش به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های ما تبدیل شده بودکه با حضور و همراهی دکتر اصغری و سایر همکارانشان محقق شد.

وی با اشاره به حمایت های ویژه حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در راه اندازی زبان عربی در مجموعه، گفت: به دلیل درخواست مکرر امام جمعه محترم و سایر روحانیون و قشر مذهبی و با همکاری هیئت مدیره مجتمع زبان آفرین، آموزش زبان عربی را از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز کردیم.

مدیر مجتمع زبان آفرین افزود: از آنجایی که رمضان ماه نزول قرآن است، شروع به کار آموزش زبان عربی را ماه میهمانی خدا قرار دادیم تا از برکات معنوی آن برخوردار شویم.

مجتمع زبان آفرین رفسنجان ۱

مسعود قلی زاده در ادامه به برپایی کلاس های آموزش زبان های انگلیسی و فرانسه در مجتمع نیز اشاره کرد و گفت: مجتمع زبان آفرین با دارا بودن پنج سال سابقه آموزش زبان های خارجه، با بهره گیری از سیستم های روز آموزشی و با حضور اساتید و کادری مجرب، محیطی سالم و با داشتن بهترین موقعیت مکانی از لحاظ دسترسی، پذیرای فراگیران زبان های خارجه از شهر رفسنجان و حومه است.

وی برگزاری کلاس های تخصصی و عمومی برای علاقمندان در هر سطحی از زبان را یکی از بارزترین ویژگی های مجتمع زبان آفرین عنوان کرد و گفت: دوره های ویژه مجتمع زبان آفرین برای هر یک از زبان های انگلیسی، فرانسه و عربی به طور دقیق برنامه ریزی شده و متقاضیان به راحتی می توانند از این دوره ها برای رسیدن به اهداف خود بهره ببرند.

مدیر مجتمع زبان آفرین ارائه با کیفیت ترین خدمات به منظور دست یابی زبان آموزان به بهترین جایگاه دلخواهشان را از اهداف مجتمع دانست و افزود: حال که با یاری خداوند متعال و حمایت و همراهی مسئولین شهرستان به ویژه امام جمعه ولایی و محترم شهرستان رفسنجان حضرت حجت الاسلام رمضانی پور توانسته ایم رضایت همشهریان و زبان آموزان را جلب کنیم، دست همه بزرگواران در دستگاه های دولتی و خصوصی را در ارایه خدمات آموزشی به پرسنل و کارکنان می فشاریم و برای گسترش زبان های خارجه مورد استقبال شهروندان تلاش خود را به کار می گیریم.

قلی زاده تصریح کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر همه روزه می توانند به دفتر مجتمع زبان آفرین واقع در میدان شهدا، ابتداى بلوار طالقانى، نبش طالقانى ۶٢ مراجعه و یا با شماره های ٣۴٢۶۶۶۵١ و ٠٩٣٩۵۵۶۶۴٨٧ تماس بگیرند.

گفت و گو: بهناز شریفی

مجتمع زبان آفرین ۲

برچسب ها:
انگلیسی زبان آفرین عربی فرانسه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان