هشام قندیل نخست‌وزیر مصر شد

  • شناسه خبر: 9750
هشام قندیل نخست‌وزیر مصر شد

خانه خشتی: تلویزیون مصر اعلام کرد که محمد مرسی رئیس جمهوری این کشور هشام قندیل را نخست‌وزیر مصر تعیین و اعلام کرد. خانه خشتی به نقل از فارس: لحظاتی پیش محمد مرسی، رئیس جمهوری مصر، “هشام قندیل” را به عنوان نخست وزیر دولت جدید این کشور معرفی کرد. هشام قندیل وزیر منابع آبی مصر بوده […]

خانه » آخرین اخبار » هشام قندیل نخست‌وزیر مصر شد

خانه خشتی: تلویزیون مصر اعلام کرد که محمد مرسی رئیس جمهوری این کشور هشام قندیل را نخست‌وزیر مصر تعیین و اعلام کرد.

خانه خشتی به نقل از فارس: لحظاتی پیش محمد مرسی، رئیس جمهوری مصر، “هشام قندیل” را به عنوان نخست وزیر دولت جدید این کشور معرفی کرد.

هشام قندیل وزیر منابع آبی مصر بوده است و محمد مرسی به طور رسمی از وی در مقر ریاست جمهوری در منطقه مصر الجدیده در قاهره استقبال کرده است.

اعلام خبر نخست‌وزیر مصر در حالی صورت گرفت که یاسر علی، سخنگوی ریاست جمهوری مصر بامداد امروز از عدم اعلام نام نخست‌وزیر جدید تا پیش از روز پنج شنبه این هفته سخن گفته بود.

به نظر می‌رسد، تاخیر در معرفی نخست وزیر جدید مصر نه تنها مصری‌ها بلکه اعضای حزب آزادی و عدالت را نیز برانگیخته بود، چرا که عصام العریان، نایب رئیس حزب از تعویق معرفی نخست‌وزیر جدید به شدت عصبانی می‌نمود.

هشام قندیل درحالی قرار است،‌ تا دقایقی دیگر در یک مصاحبه مطبوعاتی حضور داشته باشد که معرفی وی به عنوان نخست وزیر مصر تعجب بسیاری را هم در داخل مصر و هم خارج آن برانگیخت.

با وجود چهره‌های بسیار معروف و برجسته سیاسی اسلام‌گرا و لیبرال “هشام قندیل” چهره ناشناخته‌ای می‌نماید که مرسی ترجیح داده در این شرایط بسیار حساس که مصر با آن مواجه است، اداره امور کشور را به وی بسپارد.

اطلاع چندانی درباره هشام قندیل وجود ندارد، فقط گفته شده که وی وزیر منابع آبی مصر است و حتی منابع خبری مصری نیز توضیح بیشتری در این ارتباط ارائه نداده‌اند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان