رمضان در سینما گلستان امین رفسنجان

  • شناسه خبر: 97480
رمضان در سینما گلستان امین رفسنجان

با فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، ساعات نمایش فیلم در سالن های سینما امین رفسنجان با تغییری اندک، به زمان قبل و بعد از اذان مغرب موکول شده است.

خانه » آخرین اخبار » رمضان در سینما گلستان امین رفسنجان

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، با ورود به ماه میهمانی خدا و در حالی که ساعات اداری دستخوش تغییر نشده است، ساعات نمایش فیلم در سالن های نیلوفر و نگین عمارت گلستان امین تنها به زمان پیش از اذان مغرب و پس از آن اختصاص یافته است.

پخش اذان مغرب در محوطه عمارت و اختصاص فضای مناسب و بزرگتر برای نمازگزاران در طبقه فوقانی نیز از دیگر اقدامات مدیریت در ماه رمضان است.

مردم رفسنجان که پیش از این از ساعت ۱۷ برای تماشای فیلم های روز سینمای ایران در گلستان امین حاضر می شدند، اکنون بایستی در سانس های جداگانه عصرگاهی و در حالی که شاهد توقف نیم ساعته برای پخش اذان مغرب هستیم، به استقبال آثار جدید فیلمسازان بروند.

شهروندان در ماه رمضان و در شش سانس می توانند به تماشای فیلم های «رسوایی۲»، «یک دزدی عاشقانه» و «ازدها وارد می شود» بنشینند.

برای آنان که نگران پر شدن صندلی های سال سینما هستند نیز تدابیر ویژه اندیشیده شده است تا با مراجعه به سایت cinematicket.org اقدام به خرید بلیت اینترنتی نموده و با آرامش خیال در ساعت معین در سینما حاضر شوند.

باجه فروش بلیت نیز در همه ساعات پذیرای همشهریان رفسنجانی است؛ به اطلاع علاقمندان می رساند که قیمت بلیت در روزهای سه شنبه نیم بها بوده و با قیمت سه هزار تومان به فروش می رسد و در روزهای پنج شنبه و جمعه با خرید بلیت پنج هزار تومانی می توانید فیلم های سینما را تماشا کنید؛ قیمت بلیت در سایر روزهای هفته چهار هزار تومان است.

عمارت گلستان امین با دارا بودن امکاناتی از قبیل بوفه، کافی شاپ، رستوران سنتی، فست فود، کلاس های فرهنگى و ورزشی، اینترنت، گیم نت، نمازخانه و آمفی تئاتر روباز در خیابان شهید بهشتی واقع شده است.

بهناز شریفی

برچسب ها:
رمضان سینما
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان